سفر و دیدار جداگانه سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد با امام جمعه شهر دهدشت و فرماندار شهرستان کهگیلویه

دیداروگفتگوی آقای آریا سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه محترم شهردهدشت،فرماندار کهگیلویه و نشست هم اندیشی با مراکز مثبت زندگی شهرستان های کهگیلویه،لنده وچرام

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد،این سفر در عصرچهارشنبه مورخ1401/01/17آقای آریا سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور آقایان سیدمحسن مظلومی معاون مشارکت های مردمی،اشتغال و مسکن و صادق امینی رئیس اداره تحول اداری و مسئول مرکز مثبت زندگی صورت گرفت.

  آقای آریا ابتدا با امام جمعه محترم شهردهدشت دیدار و به بحث و تبادل نظردر خصوص وظایف و برنامه های کاری سازمان بهزیستی  پرداختند. ایشان بیان نمودند با توجه به نگرش و نگاه ویژه ای که دولت مردمی و انقلابی جناب آقای دکتررئیسی به استان های کم برخوردار دارند امیدواریم بتوانیم با پیگیری و رایزنی که در تهران با رئیس سازمان بهزیستی کشور و معاونین ایشان انجام خواهیم داد اعتباراتی جهت خدمت و کاهش آسیب های اجتماعی و کمک به گروه های هدف جذب خواهیم کرد.

امام جمعه شهر دهدشت بیان کرد خدمت به معلولین و مددجویان عین عبادت است و پیامبر مکرم اسلام احادیثی در خصوص فقرا و مظلومان بیان فرموده است منجمله خدمت به مظلومین و محرومین خدمت به نبی اکرم(ص) است.

آقای آریا سرپرست داره کل بهزیستی استان کهگیلویه ور بویراحمد،در دیدار با فرماندارشهریستان کهگیلویه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به بیان وظایف و عملکرد سازمان بهزیستی درخصوص خدمت به جامعه هدف و قشرضعیف و آسیب پذیر و نحوه خدمات رسانی به آن ها پرداختند و بیان داشت ما از فرمانداران به عنوان بالاترین مقام سیاسی اجرایی شهرستان انتظارداریم زبان گویا و رسای بهزیستی درتبیین برنامه ها و اهداف ما باشند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه بیان داشتند با عنایت به خدمت بی منت مجموعه کارکنان اداره کل سازمان بهزیستی و شهرستان کهگیلویه در بخش های مختلف کمال تقدیر وتشکر و سپاس گذاری رادارم.

آقای آریا به همراه مسئولین استانی و رئیس و کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه جلسه هم اندیشی و بررسی چالشها و راهکارها در جهت خدمت مطلوب اثربخش و توسعه هرچه بیشتر به جامعه هدف سازمان بهزیستی را با مسئولین و مددکاران مراکزمثبت زندگی شهرستان های کهگیلویه،لنده و چرام داشتند.

آقای آریا بیان داشتند مراکز مثبت زندگی بخش غیردولتی هستند که موقعیت مکانی آن ها براساس تراکم جمعیت در شهرستان ها و با سقف ظرفیت 450پرونده افتتاح شده اند که میبایست با اتخاذ تدابیر و ارائه خدمات و حمایت های سازمان با حفظ ارزشها و کرامت والای انسانی و تکیه برمشارکت های مردم و همکاری نزدیک سازمان های ذیربط در جهت گسترش خدمات اجتماعی ،توانبخشی ، حمایتی،توانمندسازی و پیشگری از معلولت ها وآسیب های اجتماعی(پیشگیری از اعتیاد، طلاق ، ارائه خدمات در مناطق حاشیه و روستایی) و کمک به تامین حداقل نیازهای اساسی گروه های  کم درامد، توانمند سازی شهروندان از طریق مهارت ها و آموزش های خانواده اقدام کنید و ما در این زمینه هرگونه کمکی در جهت ارتقاء کمی و کیفی به جامعه هدف را از شما دریغ نخواهیم کرد و انتظار دازیم سرکشی به این افراد بصورت منظم و به موقع انجام گیرد. زیرا یکی از مهمترین وظایف سازمان و مراکز مثبت زندگی واگذار گردیده است. 

کد خبر 54859

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد