بهزیستی طارم طرح ضیافت مهربانی را اجرا می کند

رییس اداره بهزیستی شهرستان طارم از اجرای طرح ضیافت مهربانی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در سال گذشته در حوزه مشارکت های مردمی نزدیک به ۸۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده بود که در بین نیازمندان تحت پوشش توزیع شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان طارم محمود عزیزی ضمن تقدیر از خیرین اظهار کرد:  در طرح حامی  ۱۵ نفر از کودکان نیازمندتحت پوشش  از حمایت خیرین بهره مند هستند. همچنین همشهریان می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود شامل بسته‌های مواد غذایی و  البسه  را به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها، بخش‌ها وموسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در سطح استان تحویل دهند تا در اسرع وقت میان خانواده‌های نیازمند تحت پوشش توزیع شود.

عزیزی پیشگیری از معلولیت ها و حفظ سلامت کودکان طارمی را حائز اهمیت  عنوان کرد وگفت : یک هزار و ۷۰۰ کودک ۳ تا ۶ سال غربالگری بینایی شده و ۲۹۰ نوزاد نیز از نظر سلامت شنوایی مورد سنجش قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح رصد آسیب های اجتماعی نیز ۵۰۰ پرسشنامه در شهرستان آببر و چورزق در بین گروه هدف توزیع و تکمیل گردید تا در این ارتباط عوامل محافظ و خطر آسیب های اجتماعی مورد شناسایی قرار گرفته تا مداخلات پیشگیرانه در عرصه ی آسیب های اجتماعی به اجرا درآید.

کد خبر 54854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد