‌کودک آزاری در مراکز نگهداری کودکان بهزیستی اتفاق نیفتاده است 

تهران- ایرنا- مشاور اجرایی رئیس سازمان بهزیستی کشور در پی انتشار نماهنگی در فضای مجازی با عنوان کودک آزاری در مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست در جنوب کشور گفت: به هیچ وجه کودک آزاری اتفاق نیفتاده است و این فیلم مربوط به کشور دیگری است.

«سیدمنتظر شبر» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این فیلم، زن جوانی، کودکی را به صورت وحشیانه کتک می زند و لباس او را عوض می کند و کاملا مشخص است که این فیلم مربوط به یکی از کشورهای شبه قاره است.
وی ادامه داد: فضای اتاق در فیلم، محیط شیرخوارگاه های بهزیستی نیست، لباس زن نیز لباس مربیان بهزیستی نیست.
دبیر شورای معاونان سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: چندی است که فیلم های مربوط به کودک آزاری کشورهای دیگر را به ایرانیان منتسب می‌کنند و معلوم نیست قصد این افراد چیست اما روشن است که فیلم اخیر به هیچ وجه در ایران رخ نداده است.
شبر تاکید کرد: کودک آزاری خط قرمز بهزیستی است و قاطعانه با آن برخورد می شود و اورژانس اجتماعی با شماره تلفن ۱۲۳ آماده رسیدگی به این موارد است.
وی یادآور شد: چندی پیش نیز نماهنگی مربوط به مردی عربستانی در فضای مجازی منتشر شد که در آن مردی با ضربات متعدد وحشیانه‌ کودکی شیرخواره را وادار می کرد روی پاهای خود بایستد که در ابتدا ایرانی معرفی شد اما بعد معلوم شد که عربستانی بوده است و در عربستان نیز مجازات شد.

کد خبر 5485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =