پویش ملی «ضیافت مهربانی» در همدان آغاز شد

همدان-ایرنا- معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور کمک به تامین نیاز قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه از طریق تامین سبد غذایی، پویش ملی «ضیافت مهربانی» ویژه مددجویان زیرپوشش این نهاد در استان آغاز شد.

حمیدالله فارسی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پویش ملی ضیافت مهربانی توسط اداره کل بهزیستی همدان و با هدف جمع آوری کمک‌های نقدی خیرین و نیکوکاران استان و در راستای کمک به خانوارهای نیازمند زیرپوشش شامل ایتام، زنان سرپرست خانوار، آسیب دیدگان اجتماعی و توانیابان برگزار می شود.

وی گفت: هموطنان نیکوکار می توانند از طریق شماره حساب مشارکت های مردمی ۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱، شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۹۲۷۸۳۹۳ و یا شماره شبا IR۲۱۰۱۰۰۰۰۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ در این پویش شرکت کنند.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان خاطرنشان کرد: نذورات، صدقات، زکات و کمک های خیرین در قالب این پویش جمع آوری و در بین مددجویان، ایتام، معلولان و خانواده های بی سرپرست زیر پوشش توزیع می شود.

فارسی اظهار داشت: برای اجرای این پویش ادارات بهزیستی شهرستان های استان، ۴۸ مرکز مثبت زندگی، موسسات خیریه تحت نظارت، مراکز شبانه روزی شامل مرکز شبانه روزی کودکان بی سرپرست، مراکز شبانه روزی معلولان، بیماران روانی، سالمندان و کمپ‌های ترک اعتیاد به صورت شبانه روزی آماده جمع آوری کمک‌های مردمی هستند.

وی با بیان اینکه این سازمان به تنهایی قادر به ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف نیست افزود: برای خدمات‌رسانی بهتر در وضعیت اقتصادی فعلی استفاده از کمک خیِران و نیکوکاران ضروری است.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی برای بهره‌برداری از پویش ملی ضیافت مهربانی در استان است که با توجه به ظرفیت موجود، خیرین را در مسیر خدمت‌رسانی به جامعه هدف قرار می دهد.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده حدود یک سوم جمعیت استان همدان به صورت مستقیم و غیرمستقیم از خدمات حمایتی و درمانی سازمان بهزیستی بهره می‌برند.

استان همدان حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر 54847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد