جلسه هماهنگی میز خدمت بهزیستی استان البرز برگزار شد

در آستانه نوزدهمین سفر استانی ریاست محترم جمهوری و هیأت همراه که به استان البرز صورت می گیرد، جلسه هم اندیشی مدیرکل و کلیه اعضاء شورای معاونین و عوامل اجرایی میز ارتباطات مردمی بهزیستی استان البرز با حضور دکتر کاظم زاده مدیرکل پدافند غیر عامل و نماینده تام الاختیار معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در محل دفتر مدیریت بهزیستی البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ در این نشست «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان ضمن خوشامدگویی به دکتر کاظم زاده به جهت حضور در استان البرز با اشاره به آمادگی کامل نیروها اعمّ از معاونین، رؤسای بهزیستی شهرستانها و عوامل اجرایی مستقر در میز خدمت، به ارائه گزارش مبسوط اقدامات استان و تشریح کامل فعالیتهای بهزیستی به منظور ارائه خدمات مطلوب به عموم مردم و جامعه هدف تحت پوشش در روز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه در محل میز خدمت بهزیستی در سفر آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهور به البرز پرداخت.

در ادامه این جلسه، دکتر کاظم زاده نماینده تام الاختیار رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن تشکر از مدیرکل بهزیستی استان و عوامل اجرایی از برپایی میز ارتباطات مردمی استان، به استفاده این استان در جذب حداکثری از ظرفیت ها و پتانسیل های این سفر به نفع استان و جامعه هدف تأکید نمود.

وی همچنین افزود : این نوزدهمین سفر ریاست محترم جمهوری است و این سفرها ظرفیت بسیار خوبی است برای دستگاهها و بهزیستی استان ها بواسطه اینکه اعتباراتی را در استان جاری میکند و باید از این فرصت به بهترین شکل انشاءالله استفاده کرده و بهره لازم را ببریم.

دکتر کاظم زاده اضافه کرد :در بحث این که سفر با ماه مبارک رمضان تقارن پیدا کرده دعا میکنیم که برکات خوبی را بدنبال داشته باشد ماه مبارک رمضان همیشه ماهی پر از خیر و برکت بوده است و قطعاً برکاتی را این سفر برای استان البرز در پی خواهد داشت.  

این مقام مسئول بیان داشت: میز خدمت از ۲ بعد از ظهر پنج شنبه شروع می شود تا ساعت ۱۰ شب ادامه دارد، همچنین آمادگی کامل تمامی مراکز بهزیستی شهرستان ها جهت بازدید های قریب الوقوع الزامی است.

پس از پایان این جلسه اعضاء جلسه در محل میز خدمت بهزیستی واقع در شهرستان کرج حاضر شده و به بررسی روند اجرایی کار و فعالیتها پرداختند.

کد خبر 54845

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد