دیدار سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد با امام جمعه محترم و فرماندارشهرستان چرام

نشست هم اندیشی و گفتگوی آقای آریا سرپرست اداره کل بهزیستی استان با امام جمعه محترم و فرماندار شهرستان چرام به همراه معاونت مشارکت ها،مسکن و اشتغال و رئیس اداره فناوری اداره کل بهزیستی استان و رئیس اداره بهزیستی شهرستان چرام.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد،این دیدار،گفتگو و تبادل نظر در مورخه 1401/01/17 به طورجداگانه با دو مقام مسئول شهرستان چرام برگذار شد.

آقای آریا سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان بیان کرد با توجه به رویکرد دولت مردمی و انقلابی جناب آقای دکتر رئیسی رئیس جمهورمحترم در این راستا رئیس محترم سازمان بهزیستی کشور با نگاه ویژه ای که به استان های کم برخوردار دارند و استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله این استان هاست امید دارم خدمات گسترده و کم نظیری به گروه های هدف سازمان بهزیستی به ویژه مددجویان تحت حمایت که ولی نعمتان نظام و انقلاب هستند ارائه دهیم.

ایشان بیان کرد ما آمادگی داریم در زمینه های توانمندسازی جامعه هدف سازمان ازجمله اشتغال و مسکن،سرمایه کار زنان سرپرست خانوار،درمان معتادین متجاهر، حرفه آموزی واشتغال بهبودیافتگان، کمک به کودکان کارو خیابان ،وسایل کمک توانبخشی و راه های پیشگیری و مقابله و کاهش آسیب های اجتماعی جامعه و مددجویان ارائه خدمت نماییم.

آریا بیان کردکه ما انتظارداریم که امام جمعه محترم صدای رسای ما و جامعه هدف ما باشید و درخصوص جلب و جذب مشارکت و همکاری دستگاه ها دائما مارا کمک کنیدکه دراین زمینه توصیه ها ورهنمودهای ائمه جماعات راهنما وچراغ راه خواهدبود ما نیازمند همکاری و دستگیری مقامات سیاسی و نظارتی جهت ارائه خدمت بهتر خواهیم بود.

در این دیدار سیدنورالله افشارمهر امام جمعه چرام  ضمن تبریک سال جدید وماه مبارک رمضان بیان کرد کار سازمان بهزیستی بسیارمهم و درعین حال سخت و طاقت فرسا دانست وگفت هرجا نیاز به حضور ما در زمینه کارفرهنگی بود آمادگی داریم و خدمت به معلولین عین عبادت است.

عبدالرحمان توفیقیان فرماندارشهرستان چرام مسائل مختلف آن شهرستان منجمله اورژانس خدمات اجتماعی شهرستان چرام را بیان نمودند.

کد خبر 54834

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد