دیدار سرپرست بهزیستی استان سمنان با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)

در دیدار سرپرست بهزیستی استان سمنان با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان دکتر محمود منطقی سرپرست بهزیستی استان سمنان با علی بحیرایی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان دیدار داشت.

در این دیدار ساره امیر جان معاون امور اجتماعی ، رعنا سورمه  سرپرست اداره هماهنگی موسسات غیر دولتی، مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان سمنان  و کارشناس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان  حضور داشتند.

دکتر محمود منطقی در این دیدار ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت سال نو و فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان از این دیدار ابراز خرسندی کرد و بیان داشت:با توجه به پیشینه تاریخی تشکیل سازمان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) وظایف مشترک دو دستگاه مشخص است و ایجاب می کند که با هم افزایی و تعامل دو دستگاه بتوان گره هایی که در مسیر خدمت رسانی وجود دارد باز کرد.

دکتر منطقی ضمن معرفی برخی از فعالیتهای سازمان بهزیستی به نقاط مشترک فعالیتهای بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در قالب فصول مشترک خدمت رسانی اشاره و افزودند : در انجام وظیفه اصلی و خدمت رسانی نوع نگاه به مددجو از مهم ترین عوامل ارتقاء خدمت است و با توجه به ظرفیتهای دو نهاد در بعد نیروی انسانی متخصص با استفاده از آموزش های ویژه و مورد نیاز در این راستا می توان بهترین بهره را برد.

سرپرست بهزیستی استان تعامل و تبادل در قالب نشستهای تخصصی و استفاده از تجربیات کارشناسان  بهزیستی و کمیته امداد در مناسبتهای خاص ملی و مذهبی از فعالیتهای مشترک دو دستگاه بیان و تصریح کردند : همسویی و هماهنگی بین بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) را باعث افزایش توان در فرآیند خدمت دهی می شود و امید است که با استمرار نشستهای کارشناسانه و تعاملات پایدار بیش از پیش در ارائه خدمت به جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گامهای بلندی برداشت.

وی در بخش پایانی  سخنان خود به آسیبهای اجتماعی در سطح استان سمنان اشاره و آموزش مددجویان را در تقویت توانمندی فرهنگی اجتماعی علاوه بر توانمندی اقتصادی تسهیل کننده دانستند.

علی بحیرایی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)   در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیر کل و معاونین تخصصی اجتماعی و مشارکتهای مردمی  بهزیستی آمادگی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان سمنان را در خصوص ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی طبق دستورالعمل ها  و استفاده از ظرفیتهای آموزشی و تخصصی بهزیستی در توانمندی جامعه هدف و کارکنان اعلام داشتند.

کد خبر 54825

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد