دیدار مدیر کل بهزیستی قم با معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان حضرت معصومه(س)

مدیر کل بهزیستی استان قم در دیدار با معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان حضرت معصومه(س) از حمایتهای همیشگی حرم مطهر تقدیر کرد.

در جریان این دیدار که در دفتر معاونت معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان حضرت معصومه(س) برگزار شد دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان قم ضمن ارائه گزارشی از خدمات بهزیستی به جامعه هدف خصوصا اجرای پویش ضیافت مهربانی با محوریت جلب مشارکت جهت اطعام و افطار مددجویان ، از حمایتهای مادی و معنوی و ارشادات همیشگی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) و نماینده ولی فقیه در استان و مجموعه آستان مقدس و حرم مطهر ، با دعوت از حضرت آیت الله سعیدی جهت حضور در شیرخوارگاه و مراکز نگهداری ایتام ، حرم مطهر و آستان مقدس را پشتیبان و یاور بهزیستی برشمرد .

در ادامه این دیدار محمد واحدی معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان حضرت معصومه(س) ضمن یادآوری دوران شیرین حضور و خدمت خود در بهزیستی قم خاطرنشان کرد : گرچه محل خدمت ما تغییر کرده اما همچنان خود را مددکار بهزیستی و خادم مددجویان بهزیستی می دانیم و از هیچ  فرصتی برای کمک به مجموعه خدوم و پرتلاش و مخلص بهزیستی دریغ نخواهیم کرد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان حضرت معصومه(س) با اشاره به مراجعات متعدد موسسات و مراکز تحت نظارت بهزیستی و... و ارائه درخواستهای متنوع در مناسبتها و ایام خاص و مرجع بودن بهزیستی نزد حرم مطهر بر ضرورت ایجاد هماهنگی بین بهزیستی استان و موسسات و ممانعت از تک رویی موسسات ، امکانات و بضاعت حرم مطهر را متعلق به مردم و خصوصا نیازمندان برشمرد و افزود طبق تاکید تولیت محترم ما در خدمت جامعه هدف بهزیستی و نهادهای حمایتی هستیم اما باید بضاعت آستان و محدودیتها در نظر گرفته شود و از برخی مراجعات کاسته شود .

در پایان این دیدار مدیر کل بهزیستی قم با اهداء لوح سپاس از همکاری و همیاری ارزنده آقای واحدی قدردانی کرد.

کد خبر 54822

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد