مراکز مثبت زندگی خط مقدم جلب و توزیع مشارکتهای مردمی در محلات هستند

اولویت کاری مراکز مثبت زندگی شناسایی ظرفیتهای محلات و جلب و توزیع مناسب مشارکتهای مردمی است .

اولین جلسه هماهنگی مشارکت های مردمی با حضور مدیران و مسولین فنی و رابطین مشارکتهای مردمی مراکز مثبت زندگی به میزبانی اداره بهزیستی  شهرستان قم و با  حضور سرپرست اداره  مشارکت های مردمی استان ، رئیس بهزیستی شهرستان قم ، کارشناسان  مشارکت‌های مردمی و مراکز مثبت زندگی استان قم در محل سالن اجتماعات بهزیستی شهرستان قم  تشکیل شد.

 درابتدای این جلسه مریم علیشیری رئیس بهزیستی شهرستان قم ضمن خیر مقدم و تبریک حلول ماه مبارک رمضان مهم‌ترین وظیفه اداره  مشارکت های مردمی و دفاتر مربوطه را هماهنگی بین بخشی و سازماندهی خیرین و حفظ اعتماد خیرین و نیکوکاران برشمرد و خواستار حضور جدی تر مراکز مثبت زندگی در این حوزه شد .

 در ادامه سید صادق میرئی  سرپرست اداره  مشارکت‌های مردمی استان ،  پویش ضیافت مهربانی را به عنوان مهمترین فعالیت کشوری سازمان بهزیستی در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و از رابطین مراکز مثبت  زندگی خواست با  نیازسنجی ، مستندسازی و تهیه گزارش های آماری و ارسال به موقع گزارش عملکرد سازمان را یاری کنند .

میرئی  خاطرنشان کرد برخی از خیرین مایل هستند از معافیت مالیاتی بهره مند گردند که با صدور گواهی نیکوکاری این اقدام ممکن خواهد بود اما این مهم با رعایت ضوابط قانونی و تحت اشراف اداره مشارکتها باید صورت پذیرد

در پایان هم به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد .

کد خبر 54820

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد