شمیرانات| کمک کردن در همه ایام سال ادامه یابد

اشاعه فرهنگ کمک کردن به مردم نیازمند در تمامی سال به خصوص ایام ماه مبارک رمضان وجود داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مدیر بهزیستی شمیرانات با بیان مطلب بالا، اظهار داشت: همه ما انسان هستیم و از دو بعد معنوی و مادی تشکیل شده ایم بخش فطرت خداجویی ما انسانها، ما را به سمت و سوی خیر و نیکی سوق میدهد که این بخش را هر کسی در وجود خود باید بیشتر پرورش دهد.
 
علیرضا عمادی در ادامه خاطرنشان کرد: خیر رساندن، خیر جمعی، همراه نیازمندان بودن، همراهی با معلولین و ... همیشه و در تمامی سال باید باشد واین امر در ماه مبارک رمضان  با توجه به این که در سیره ائمه و نبوی نیز تاکید شده است بیشتر باید باشد.  

وی یکی از وظایف  اصلی سازمان بهزیستی را کمک به ایتام و نیازمندان دانست و افزود: همه ساله با پویش همدلی و برپایی ضیافت مومنانه این کمک و انجام وظایف خود را چند برابر می کند. ساده ترین این کمک ها سبد های کالا است که با کمک خیرین و شرکاء  اجتماعی  تهیه و در اختیار مددجویان تحت پوشش قرار داد می شود.
 
عمادی ادامه داد: پویش همدلی و ضیافت همدلی مومنانه از اول ماه مبارک رمضان در تمامی مراکز و ستاد های بهزیستی کشور، استان و شهرستان شمیرانات شروع شده که تا پایان ماه مبارک رمضان و جمع آوری زکات فطریه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 54817

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد