رباط‌کریم| پیگیری شرایط معافیت گروه های هدف بهزیستی از سربازی 

جلسه رئیس بهزیستی شهرستان با معاون نظام وظیفه عمومی شهرستان رباط کریم در خصوص پیگیری، مشکلات و چگونگی معافیت از خدمت مقدس سربازی توانخواهان و فرزندان مددجویان در ستاد بهزیستی رباط‌کریم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ رئیس بهزیستی رباط‌کریم از جلسه با معاون نظام وظیفه عمومی رباط کریم در خصوص شرایط معافیت گروه های هدف بهزیستی شهرستان از خدمت مقدس سربازی خبر داد و گفت: سازمان بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی جامعه و در راستای بهترزیستن خدمات متنوعی را به عموم مردم و همچنین جامعه هدف خود ارائه می دهد.

بهادر مهکی با اشاره به اینکه معافیت کفالت بهزیستی یکی از انواع مختلف معافیت های  کفالت سربازی  است که برای مشمولان خدمت وظیفه عمومی در نظر گرفته شده است، افزود: سازمان بهزیستی همواره سعی دارد شرایطی را فراهم آورد که شرایط اجتماعی برای خانواده‌های گروه‌های هدف بوجود آید که اعزام مشمولان به خدمت سربازی کم ترین آسیب را به زندگی خانوادگی و شخصی این افراد وارد کند.  

مهکی ضمن اشاره به اهمیت مشکلات خانواده های تحت پوشش که یک یا چند نفر از اعضای خانواده به سبب معلولیت تحت پوشش و حمایت سازمان بهزیستی باشند و اینکه نبود یکی از اعضای خانواده میتواند تبعاتی را به همراه داشته باشد، طرح معافیت کفالت بهزیستی را طرح بسیار مناسبی جهت رفع پاره ای از مشکلات گروه های هدف دانست.

گفتنی است؛ در ادامه این جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص تعدادی از اعضای خانواده مددجویان تحت پوشش این اداره و شرایط معافیت آنها پرداخته شد.

کد خبر 54811

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد