مشکلات از شما انسان های توانمند و تأثیرگذار می سازد

مشکلات از شما انسان های قوی، توانمند، بزرگ و با اخلاق و تأثیرگذار در جامعه می سازد.

استاندار یزد در ضیافت افطار فرزندان بهزیستی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال نو با بیان این مطلب گفت: پیامبر اسلام (ص) به عنوان عزیزترین فرد عالم مشکلات و محدودیت هایی داشتند، همه بزرگان عالم محدودیت هایی را داشتند که شما هم با آن دست و پنجه نرم می کنید ولی این مشکلات از شما انسان های قوی و توانمند می سازد.

"مهران فاطمی" با اشاره به زحمات و تلاش های مدیران و مربیان مراکز نگهداری از کودکان بهزیستی گفت: همه ی ما و مربیان شما تلاش داریم زمینه رشد، بزرگ شدن و موفقیت شما را فراهم کنیم؛ حتی بهتر از آن هایی که کنار خانواده هایشان هستند و این وظیفه ماست.

وی با طرح 3 درخواست از فرزندان بهزیستی خواست این نکات را همیشه مدّنظر داشته باشند تا در زندگی موفّق شوند.

استاندار یزد اولین نکته را ارتباط فرزندان با قرآن، مسجد و روحانیت ذکر کرد و گفت: بهترین رفقای شما قرآن، مسجد و روحانیت هستند برای اینکه دین شما، ایمان شما به خدا، پیامبر و اصول اخلاقی زیاد شود و شما انسان های خوب و نیکوکاری باشید.

وی دومین نکته را داشتن رفیق خوب دانست و خاطرنشان کرد: رفیق خوب شما را رشد می دهد کسی که اخلاقش خوب و درسش از شما بهتر است شما را رشد می دهد و بزرگ می کند.

"فاطمی" سومین نکته را احترام به معلمین و بزرگترها عنوان نمود و از فرزندان بهزیستی خواست  همه این موارد را همواره مدّنظر داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیمه مربیان مراکز گفت: تلاش می کنیم از طریق خیّرین و صنعت گران بیمه مربیان مراکز نگهداری از کودکان بهزیستی حل شود.

استاندار یزد همچنین در خصوص اعمال حداکثر تخفیف هزینه آب، برق و گاز مراکز بهزیستی توسط شرکت های مربوطه قول مساعد داد.

ضیافت افطار فرزندان بهزیستی به میزبانی استاندار یزد و با حضور 154 نفر از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تحت پوشش بهزیستی، مدیران و مربیان این مراکز شامگاه سومین روز از ماه مبارک رمضان برگزار شد.

در این ضیافت، استاندار یزد به همراه معاونین خود ضمن اقامه نماز مغرب و عشاء روزه خود را در جمع کودکان افطار کردند.

"شاه حسینی" معاون توسعه منابع انسانی، " فلاح زاده" مدیرکل حوزه استاندار، "عزیزی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد،  "رضا ابهت" سرپرست بهزیستی استان یزد در این ضیافت حضور داشتند.

کد خبر 54802

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد