نجف آباد | افطار مسئولین شهرستان با فرزندان خانه ی کودک و نوجوان حضرت علی اکبر

همزمان با حلول ماه مبارک رمضان و اولین روز از این ماه پربرکت؛ مسئولین شهرستانی مهمان سفره ی افطار فرزندان خانه ی کودک و نوجوان حضرت علی اکبر این شهرستان بودند.

همزمان با حلول ماه مبارک رمضان و اولین روز از این ماه پربرکت؛ مسئولین شهرستانی مهمان سفره ی افطار فرزندان خانه ی کودک و نوجوان حضرت علی اکبر این شهرستان بودند.

در این ضیافت همزمان با اذان مغرب و عشا و اقامه نماز جماعت، در دیداری صمیمانه مباشری معاون استاندار و فرماندار ویژه ی شهرستان نجف آباد با حضور در جمع فرزندان مقیم خانه ی کودک و نوجوان حضرت علی اکبر ضمن گفت و گو با ایشان، روزه ی خود را افطار کرد.

در این ضیافت افطار، جعفرزاده معاون عمرانی فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، قناعت کار رئیس اداره بهزیستی شهرستان، هیئت مدیره ی خانه های کودک و نوجوان حضرت علی اکبر و شهید مرتضوی و جمعی از خیرین و کارشناسان اداره بهزیستی نیز حضور داشتند.

 فرماندار نجف آباد در این دیدار گفت: کودکانی که به هردلیلی از خانواده ی خود دور هستند، جزئی از فرزندان این سرزمین هستند و همه ی مردم و مسئولین موظفند ضمن حفظ کرامت آنها، در بازسازی روحی و روانی ایشان تلاش کنند.

علیرضا قناعت کار رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد نیز ضمن تبریک حلول ماه پر برکت رمضان خاطر نشان کرد با وجود اینکه کارکنان خانه های کودک و نوجوان و کارمندان اداره بهزیستی با تمام وجود در خدمت این کودکان هستند؛ ولی دیگر افراد جامعه نیز بر اساس مسئولیت های اجتماعی خود بایستی در راستای حمایت عاطفی از این کودکان سهیم باشند. وی در ادامه گفت یکی از رسالت های اصلی و مهم بهزیستی، پذیرش و ساماندهی کودکان بدسرپرست و فاقد سرپرست می باشد که به لطف خداوند متعال خانه های شبه خانواده بهزیستی این شهرستان با هدف ارتقای زندگی و توانمند سازی فرزندان بهزیستی بسیار مطلوب عمل کرده اند.

گفتنی است در پایان این برنامه به رسم یادبود هدایایی به فرزندان مقیم خانه تقدیم شد.

کد خبر 54794

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد