سفره افطار نیازمندان را رنگین کنیم 

سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: پویش ضیافت مهربانی امسال در حمایت از جامعه هدف بهزیستی و رونق بخشیدن به سفره افطار نیازمندان  برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی  در جلسه هماهنگی برگزاری پویش ضیافت مهربانی گفت؛ اشاعه فرهنگ خیرخواهی و نوع دوستی و تکریم ایتام و نیازمندان، آگاه‌سازی جامعه با خدمات گسترده و متنوع سازمان، ایجاد امید و حس نوع دوستی در دل مددجویان از اهداف اصلی این پویش است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین رویکردهای سازمان بهزیستی حمایت و خدمت رسانی به خانواده های نیازمند، افراد دارای معلولیت و زنان بی‌سرپرست است، افزود: در طرح ضیافت مهربانی رمضان افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و فرزندان بی سرپرست در اولویت قرار دارند و در این پویش اقلام معیشتی، بهداشتی، کمک هزینه‌ی معیشت، غذای گرم، هزینه درمان، ازدواج و جهیزیه جمع آوری و بین مددجویان نیازمند توزیع می شود.

وی با بیان اینکه در راستای شفاف سازی نحوه توزیع مشارکتهای مردمی، تمامی اقلام توزیع شده در بین مددجویان در سامانه ی ارمغان بهزیستی ثبت خواهد شد، یاد آور شد : موسسه‌های خیریه همواره در کنار بهزیستی بوده و این پویش با یاری موسسات غیر دولتی و خیریه تحت نظارت برگزار می شود.

وی از خیرین دیار کریمان  پایتخت شور و شعور حسینی  خواست در پویش ضیافت مهربانی مشارکت فعال داشته و از مددجویان کم‌توان و کم‌بضاعت، دستگیری نمایند و از طریق کد دستوری #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۲۱۶۸-۷۱۷۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ به جامعه هدف بهزیستی کمک نمایند.

کد خبر 54785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد