جلسه هماهنگی سفر ریاست محترم جمهور به استان البرز برگزار شد

صبح روز سه شنبه مورخ ۱۶ فروردین ماه جلسه شورای معاونین بهزیستی استان البرز با حضور «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان و سایر اعضاء با دستور کار سفر ریاست محترم جمهور و اعضاء هیئت دولت به استان البرز در محل سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در آغاز جلسه «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان البرز ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای حضار در جلسه دستور کار این نشست را سفر ریاست محترم جمهور آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی به استان البرز اعلام نمود و گفت: هدف از تشکیل این جلسه هم اندیشی به منظور پیش بینی های لازم در خصوص فضای فیزیکی، نیروی انسانی و زیرساخت ها و تمهیدات مورد نیاز در این خصوص است. 

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه به تشریح کامل فعالیتهای بهزیستی به منظور ارائه خدمات مطلوب به عموم مردم و مددجویان بهزیستی در روز پنجشنبه مورخ ۱۸ فروردین پرداخت و افزود: محل استقرار اصلی میز خدمت بهزیستی در حوزه ارتباطات مردمی در سفر ریاست محترم جمهور واقع در اداره بهزیستی شهرستان کرج خواهد بود و فاز دوم کار در غرفه ای در اداره فنی حرفه ای صورت خواهد گرفت.

محمدی فلاح با تأکید به جذب حداکثری از ظرفیت ها و پتانسیل های این سفر به نفع استان و جامعه هدف بهزیستی افرود : فرصتی که سفر ریاست محترم جمهور برای بهزیستی استان فراهم می کند، فرصتی است که شاید تا چند سال آینده پیش نیاید بنابرین باید نهایت بهره و استفاده را از این سفر ببریم. 

وی در ادامه تصریح کرد: در بحث سفر رئیس محترم جمهوری برای بهزیستی استان متأسفانه در پروژه های سفر هیچ موردی مصوب نشده بود در حال حاضر امیدوارم با تلاش هایی که در فرصت باقی مانده انجام خواهیم داد بتوانیم حوزه اورژانس اجتماعی و مرکز جامع سالمندان را در پروژه های سفر بگنجانیم تا بتوانیم در پروژه های عمرانی این سفر سهمی داشته باشیم.

در ادامه این جلسه کلیه اعضاء حاضر در خصوص دستورکار جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند و راهکارهای لازم پیشنهاد گردید. 

از اهم مصوبات این جلسه میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:
مقرر شد تمهیدات لازم در خصوص تقویت و افزایش کارشناسان میز خدمت و دبیرخانه جهت رفاه حال مددجویان و مراجعه کنندگان صورت گیرد.

مقرر شد خودرو ون اورژانس اجتماعی در محل فنی حرفه ای با هماهنگی معاونت امور اجتماعی مستقر گردد.

مقرر شد رابط ناشنوایان در محل میزخدمت با هماهنگی معاونت توانبخشی مستقر گردد.

مقرر شد نماینده تام الاختیار ریاست سازمان بهزیستی کشور ، مدیرکل بهزیستی استان و معاونین ستادی در محل میزخدمت بهزیستی شهرستان کرج حضور داشته باشند و پاسخگوی مراجعین باشند و همچنین مقرر شد معاون پشتیبانی ، نماینده توانبخشی ، کارشناس میز خدمت استان و کارشناسان اورژانس در محل میزخدمت فنی حرفه ای حضورداشته باشند.

مقرر شد تجهیز محل معین شده در شهرستان کرج جهت استقرار میز خدمت اصلی و همچنین تجهیر میز خدمت دوم در محل فنی و حرفه ای تا پایان وقت اداری روز سه شنبه در دستور کار قرار گیرد. 

مقرر شد اطلاع رسانی عمومی به جامعه هدف درخصوص  محل استقرار میز خدمت که در بهزیستی شهرستان کرج میباشد صورت پذیرد.

کد خبر 54783

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد