بندرلنگه| رییس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان شهرستان بندرلنگه معرفی شد

حنان گزیری به عنوان رییس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان شهرستان بندرلنگه شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در نشستی به ریاست صابری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان و با حضور دکتر محمد جاودان رییس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان هرمزگان،پوریان رییس بهزیستی شهرستان  و متقی رییس ورزش و جوانان شهرستان ، حنان گزیری  به عنوان رییس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان شهرستان بندرلنگه معرفی شد.

در این نشست در ابتدا خانم پوریان ریاست اداره بهزیستی شهرستان: ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان انجام فعالیتهای ورزشی برای افراد دارای معلولیت از جمله نابینایان و کم بینایان را بسیار مهم دانست و گفت : ورزش و انجام فعالیت های ورزشی زمینه رشد توانایی های بالقوه و شکوفایی استعدادهای آنها را فراهم نموده و ضمن حمایت از ورزشکاران باید بستر مناسب جهت فعالیت این عزیزان در رشته های مورد علاقه فراهم گردد.

در ادامه صابری معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداراظهار داشت: برای توسعه و ترویج همه جانبه ورزش باید از همه منابع و ظرفیت های موجود در سطح شهرستان بندرلنگه استفاده شود تا بتوانیم استعداد و توانایی های افراد دارای معلولیت را شناسایی نماییم.

صابری افزود: باید با همت و تلاش مضاعف و هم افزایی بیشتر زمینه پیشرفت و توسعه ورزش افراد دارای معلولیت به ویژه افراد دارای معلولیت بینایی را فراهم آوریم.

کد خبر 54765

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد