ایام نوروز 200 تماس با خط 123 گرفته شده است

سرپرست بهزیستی استان یزد به منظور تقدیر از زحمات تیم اورژانس اجتماعی و خط 123 طی تعطیلات نوروز با کارکنان مرکز اورژانس اجتماعی یزد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد؛ "رضا ابهت" در این بازدید با اشاره به استقرار تیم های سیار اورژانس اجتماعی در ورودی های اصلی شهر یزد همزمان با تعطیلات نوروز و اطلاع رسانی و آگاه سازی به مسافران نوروزی و معرفی فعالیتهای  اورژانس اجتماعی و خط 123 از خدمات ارزنده این تیم قدردانی کرد.
وی تعداد تماس های گرفته شده با خط 123 در ایام نوروز را 200 مورد ذکر کرد و گفت: از این تعداد 68 مورد اعزام تیم اعزام خدمات سیار اجتماعی داشته ایم.
سرپرست بهزیستی استان یزد بیشترین تماس با خط 123 را با 29 مورد مربوط به همسر آزاری دانست و گفت: پس از همسر آزاری، اقدام به خودکشی با  26 مورد بیشترین تماس با این خط در ایام نوروز بوده است.
وی تماس های مربوط به کودک آزاری را 13 مورد، اختلافات خانوادگی 12 مورد و ساماندهی کودکان کار را 11 مورد ذکر کرد و گفت: مابقی تماس ها مربوط به دیگر آسیب های اجتماعی و راهنمایی و ارجاع به دیگر ارگان ها بوده است.
ابهت پس از اورژانس اجتماعی با حضور در مرکز نگهداری از کودکان نوباوه حضرت قائم (عج) و خانه امن زنان بهزیستی از زحمات و تلاش های شبانه روزی پرسنل این دو مرکز تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 54730

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد