در رسانه | افطاری استاندار کردستان با کودکان بی سرپرست تحت پوشش موسسه نیکان سنندج

دکتر زارعی کوشا استاندار کردستان در نخستین روز از ماه مبارک رمضان، افطار مهمان سفره کودکان بی سرپرست تحت پوشش موسسه نیکان سنندج بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، دکتر زارعی کوشا با همراهی رئیس کل دادگستری کردستان، شهردار سنندج، سرپرست بهزیستی کردستان و جمعی دیگر از مدیران استان و شهرستان، افطار نخستین روز از ماه مبارک رمضان مهمان کودکان بی سرپرست موسسه نیکان سنندج شد.
در جریان این بازدید استاندار کردستان ضمن گفتگو با مدیران این موسسه خیریه، در جریان فعالیت های آنها قرار گرفت.
دکتر زارعی کوشا بعد از صرف افطار با کودکان ساکن در این محل نیز به گفتگو نشست و با همراهی مدیران حاضر، نحوه خدمت رسانی به آنها را مورد بررسی قرار داد.
وی ضمن تاکید بر لزوم حضور بیشتر همه مدیران استان در میان اقشار مختلف مردم، بیان کرد: همچنان که در جلسه امروز شورای اداری کردستان تاکید شد همه مدیران باید ارتباط و تعامل بهتری با مردم داشته باشند.
استاندار کردستان حضور مدیران در این چنین جمع های را مورد تاکید قرار داد و گفت: عیادت از مراکز این چنین و حضور در منزل افراد نیازمند باید همواره مورد توجه همگان باشد.
وی ضمن تقدیر از کمک های مردم نوع دوست و خیر کردستانی، عنوان کرد: کردستانی ها در امور خیر همواره پیشگام کشور بوده اند و امیدواریم که این مشارکت و همکاری همچنان ادامه داشته باشد.
دکتر زارعی کوشا وجود موسسات مختلف خیریه را یکی از ظرفیت های مهم در استان کردستان عنوان کرد و افزود: انشالله همچنان شاهد فعالیت های این چنین در سطح استان باشیم.

کد خبر 54717

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد