در رسانه|ضیافت افطاری مددجویان زیرپوشش بهزیستی خوزستان آغاز شد

اهواز - ایرنا - ضیافت افطاری کودکان زیرپوشش بهزیستی خوزستان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان از شامگاه یکشنبه آغاز شد.

به گزارش ایرنا ضیافت افطاری در نخستین روز ماه مبارک رمضان در مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست جواد الائمه (ع) در اهواز ، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء ،در فضایی صمیمی در کنار کودکان زیر سرپرستی بهزیستی، با حضور جمعی از مسوولان محلی برگزار شد.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان در این آیین گفت: بهزیستی وظیفه خطیری را در راستای نگهداری این کودکان و نوجوانان پاک و بی‌آلایش، که در گوشه وکنار شهرها و استان وجود دارند برعهده دارد و دولت به صورت جدی و با تمام توان ورود پیدا کرده که هم افراد بی سرپرست را ساماندهی و هم فقر مطلق را در جامعه ریشه‌کن کند.

رضا نجاتی ادامه داد:خیران با کمک بهزیستی در این زمینه فعالیت‌های خوبی داشته‌اند و از همه خیران و مسوولان شرکت‌های مستقر در خوزستان انتظار داریم که در این زمینه همکاری داشته باشند چرا که اگر همکاری همه بخش ها نباشد شاید این کارهای خیر ناقص بماند.

وی گفت: با توجه به اعتبارات محدود بهزیستی  نیاز است که همه شرکت‌ها و خیران در این امر خداپسندانه مشارکت کنند و از خیران نوع دوست دعوت می‌کنیم که از مراکز بهزیستی و از محل‌های نگهداری این کودکان که آینده سازان این مملکت هستند و خدماتی که در این مراکز ارایهه می شود دیدن کنند. 
وی افزود: توجه دولت در این امر جدی است و تاکید رهبر معظم انقلاب هم در این راستا و مقابله با فقر مطلق است که وظیفه داریم در این مسیر قدم برداریم.
سرپرست بهزیستی خوزستان نیز در این ضیافت بیان کرد: این برنامه در راستای اجرای طرح ضیافت مهربانی رمضان و به منظور اشاعه فرهنگ خیرخواهی و نوع دوستی و تکریم ایتام و نیازمندان برگزار و به یاری خدا تا پایان ماه مبارک رمضان به اتفاق مسوولان در همه شهرهای خوزستان، در کنار جامعه هدف برگزار خواهد شد.

مهران کریمیان افزود: برنامه توزیع سبدهای معیشتی و برگزاری جشن گلریزان از جمله برنامه‌های ماه مبارک رمضان است که توسط بهزیستی در سراسر خوزستان اجرا خواهد شد.

وی گفت: ۱۲ مرکز نگهداری  کودکان بی‌سرپرست غیر دولتی در خوزستان( اهواز ۶ مرکز، آبادان یک مرکز، بهبهان یک مرکز، دزفول ۲ مرکز، شوش یک مرکز، شوشتر یک مرکز) و یک مرکز شیرخوارگاه دولتی در اهواز، زیرنظارت بهزیستی خوزستان از ۲۱۸ کودک مراقبت می‌کنند.

کد خبر 54708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد