ملارد| برگزاری مراسم ضیافت افطار همراه با فرزندان مرکز خیریه علی ابن ابی طالب (ع)

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا مراسمی با حضور داود خادم رئیس و مریم طاهرخانی مسئول امور اجتماعی بهزیستی ملارد در مرکز نگهداری از فرزندان بی سرپرست علی ابن ابیطالب (ع) برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در این مراسم با بیان وظایف و کارکردهای بهزیستی،  به تشریح عملکرد این اداره در زمینه های مختلف پرداخت و گفت: برگزاری مراسم ضیافت افطاری موجب همدلی و نزدیکی و توجه به این افراد می شود، این ضیافت برای جامعه هدف سازمان بسیار ارزنده است و از جمله اقداماتی است که ثواب آن به ویژه در این ماه بسیار زیاد میباشد.  

داود خادم در ادامه ضمن تاکید بر نقش خیرین و مراکز خیریه در خدمت رسانی هرچه بهتر به جامعه هدف در ماه مبارک رمضان گفت:  در حال حاضر ۲۱ فرزند پسر ۱۲ الی ۱۸ سال در مرکز علی ابن ابی طالب نگهداری میشوند که علاوه بر انجام امور تربیتی اقدامات بسیاری نیز در زمینه های آموزشی فرزندان با پیگیری کادر متخصص مستقر در مرکز صورت پذیرفته است.
 
خادم با بیان اهمیت واکسیناسیون پرسنل و فرزندان مراکز گفت: با شروع ماه مبارک رمضان و همچنین واکسیناسیون سراسری که انجام شده، امکان برگزاری چنین مراسم هایی بیشتر است و میتوانیم برخلاف دوسال گذشته برنامه هایی را جهت افزایش روحیه و نشاط فرزندان و همچنین بیماران مراکز تدارک ببینیم.

کد خبر 54672

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد