رمضان فرصتی برای شناسایی و کمک به افراد نیازمند جامعه است

سرپرست بهزیستی استان یزد در اولین شب ماه مبارک رمضان با حضور در ضیافت افطار کودکان بی سرپرست و بدسرپرست مرکز سرای مهر شهرستان اشکذر، رمضان را فرصتی برای شناسایی و کمک به افراد نیازمند جامعه دانست.

 رضا ابهت در این ضیافت که با حضور فرماندار، امام جمعه شهرستان اشکذر و جمعی از خیّرین و مسئولین محلی برگزار شد، گفت: جذب حداکثری مشارکت های مردمی ضمن بهره مندی از پتانسیل و ظرفیت های مشارکتی مؤسسات خیریّه تحت نظارت بهزیستی در راستای ارائه خدمت رسانی به جامعه ی هدف همواره مدّنظر بهزیستی است.

وی اجرای طرح ضیافت مهربانی در بهزیستی همزمان با شروع ماه مبارک رمضان را یادآور شد و گفت: در این طرح که همه ساله از اول ماه مبارک رمضان به اجرا در می آید و تا عید سعید فطر ادامه دارد؛ مسئولین هر شب در منزل یکی از مددجویان بهزیستی حضور یافته و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار می گیرند.

سرپرست بهزیستی استان یزد هدف از اجرای این طرح، آگاه‌سازی جامعه با خدمات گسترده و متعدد بهزیستی، آشنایی مدیران دستگاه‌های اجرایی با فعالیت‌های بهزیستی، اطلاع از وضعیت زندگی و مشکلات مددجویان و تلاش در راستای رفع مشکلات آنها است.

وی با بیان این‌که یکی از مهم ترین رویکردهای سازمان بهزیستی خدمت رسانی به خانواده های نیازمند، معلولین و زنان بی‌سرپرست است، گفت: در طرح ضیافت مهر رمضان معلولان، زنان سرپرست خانوار و فرزندان بی سرپرست در اولویت قرار دارند.                                                          گفتنی است؛ ضیافت افطار فرزندان بهزیستی در اولین شب ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در کلیه مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست بهزیستی استان یزد با حضور مسئولین برگزار شد.

در حال حاضر 14 مرکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی استان یزد مسئولیت نگهداری از 154 کودک بی سرپرست و بدسرپرست را به عهده دارند.

کد خبر 54667

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد