شهریار| برگزاری مراسم افطاری مسئولان بهزیستی با فرزندان مرکز شبه خانواده

مراسم افطاری با حضورمسئولان بهزیستی شهریار و حجت الاسلام حیدری امام جمعه موقت شهریار با فرزندان مرکز شبه خانواده زنده یاد مرحوم نجاتی صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم راد رئیس اداره بهزیستی شهریار به همراه حجت‌الاسلام حسین حیدری امام جمعه موقت شهرستان، رضا اسدی مسئول حراست، علیرضا عباسی فرهادلو مسئول بازرسی و زهره لرد کارشناس مسئول دفتر شبه خانواده با حضور در مرکز شبه خانواده مرحوم نجاتی، روزه خود را در کنار فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست، افطار کردند.  

 در مراسم ضیافت افطاری مسئولان بهزیستی شهریار با فرزندان بی‌سرپرست و بد سرپرست مرکز نجاتی که  همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان صورت گرفت، مسئولان بر سر سفره افطار مشترک با فرزندان این مرکز حاضر شدند.

در این ضیافت صمیمانه که با اجرای برنامه هائی همچون سرود توسط فرزندان بهزیستی و برپایی نماز جماعت و قرائت دعا همراه بود.

 رئیس اداره بهزیستی شهریار، ضمن تبریک آغاز ضیافت الهی و حلول ماه مبارک رمضان  به بیان و سفارش چگونگی آماده سازی کودکان برای روزه‌داری برای بدرقه ماه مبارک رمضان، خواستار توجیه معنوی روزه داری برای فرزندان شد واظهار داشت: ماه رمضان، ماه برکت و رحمت و مغفرت الهی است و خوب است که مربیان مراکز در این ماه برای روزه گرفتن فرزندان مقدماتی را رعایت کنند که روزه برای آنان سخت نباشد.

گفتنی است؛ هرشب نماز جماعت و زیارت عاشورا و دعاهای ماه مبارک رمضان نیز با حضور فرزندان و مربیان و مسئولین مرکز اقامه می شود.

کد خبر 54664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد