رمضان فرصتی برای شناسایی و کمک به افراد نیازمند جامعه است

سرپرست بهزیستی استان یزد در اولین شب ماه مبارک رمضان با حضور در ضیافت افطار کودکان بی سرپرست و بدسرپرست مرکز سرای مهر شهرستان اشکذر، رمضان فرصتی برای شناسایی و کمک به افراد نیازمند جامعه دانست.

سرپرست بهزیستی استان یزد در اولین شب ماه مبارک رمضان با حضور در ضیافت افطار کودکان بی سرپرست و بدسرپرست مرکز سرای مهر شهرستان اشکذر، رمضان فرصتی برای شناسایی و کمک به افراد نیازمند جامعه دانست.

 رضا ابهت در این ضیافت که با حضور فرماندار، امام جمعه شهرستان اشکذر و جمعی از خیرین و مسئولین محلی برگزار شد، گفت: جذب حداکثری مشارکت های مردمی ضمن بهره مندی از پتانسیل و ظرفیتهای مشارکتی موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در راستای ارائه خدمت رسانی به جامعه هدف همواره مدنظر بهزیستی است.

وی اجرای طرح ضیافت مهربانی در بهزیستی همزمان با شروع ماه مبارک رمضان را یادآور شد و گفت: در این طرح که همه ساله از اول ماه مبارک رمضان به اجرا در می آید و تا عید سعید فطر ادامه دارد؛ مسئولین هر شب در منزل یکی از مددجویان بهزیستی حضور یافته و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار می گیرند.

سرپرست بهزیستی استان یزد هدف از اجرای این طرح را آگاه‌سازی جامعه با خدمات گسترده و متعدد بهزیستی، آشنایی مدیران دستگاه‌های اجرایی با فعالیت‌های بهزیستی، اطلاع از وضعیت زندگی و مشکلات مددجویان و تلاش در راستای رفع مشکلات آنها است.

وی با بیان این‌که یکی از مهم ترین رویکردهای سازمان بهزیستی خدمت رسانی به خانواده های نیازمند، معلولین و زنان بی‌سرپرست است، گفت: در طرح ضیافت مهر رمضان معلولان، زنان سرپرست خانوار و فرزندان بی سرپرست در اولویت قرار دارند.                                                                          گفتنی است؛ ضیافت افطار فرزندان بهزیستی در اولین شب ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در کلیه مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست بهزیستی استان یزد با حضور مسئولین برگزار شد.

در حال حاضر 14 مرکز غردولتی تحت نظارت بهزیستی استان یزد مسئولیت نگهداری از 154 کودک بی سرپرست و بدسرپرست را به عهده دارند.

کد خبر 54659

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد