پاکدشت| ضیافت افطاری فرزندان شبه خانواده بهزیستی برگزار شد

ضیافت افطاری فرزندان شبه خانواده در مرکز شبه خانواده دختران آرامش اتابکان  با حضور محسن اردستانی فرماندار شهرستان پاکدشت، شیخ ویسی شهردار، حسین شیرازی معاون سیاسی فرمانداری و محمود برزگر رئیس بهزیستی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران،فرماندار پاکدشت در مراسم افطاری ضمن ابراز خشنودی از حضور در کنار فرزندان در این ضیافت افطاری با تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات گفت: یکی از رسالت های اصلی و مهم بهزیستی، پذیرش و ساماندهی کودکانی است که فاقد سرپرست بوده و یا بد سرپرست هستند. خانه های شبه خانواده بهزیستی با هدف ارتقای زندگی و توانمند سازی فرزندان بهزیستی فعالیت می کند.

محسن اردستانی در جمع کودکان بی‌سرپرست مرکز نگهداری بهزیستی، اظهار داشت: بازسازی روحی و روانی کودکان سعادتی است که خداوند به مربیان و مسؤولان این مراکز عطا کرده است.  

رئیس بهزیستی شهرستان پاکدشت نیز ضمن تبریک ماه پرفیض و برکت رمضان اظهار کرد: یکی از ارکان اصلی و هدف مراکز شبانه روزی، آموزش و تربیت فرزندانی بالنده برای نظام جمهوری اسلامی می باشد. و به منظور تامین آینده ای مناسب، باید تلاش کنیم این فرزندان در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی توانمند شوند.

محمود برزگر افزود: در حال حاضر ۵ مرکز برای نگهداری فرزندان در سطح شهرستان داریم که به ۹۱ فرزند سنین یک تا هجده سال به صورت شبانه روزی خدمات نگهداری و حمایتی ارائه می نماید.

گفتنی است؛ در پایان مراسم افطاری جهت تشویق فرزندان از طرف فرمانداری هدایایی به فرزندان اهدا شد.

کد خبر 54618

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد