رمضان ماه تمرین بندگی خداوند است

سرپرست بهزیستی استان تهران به مناسبت حلول ماه رمضان پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سمانه زمانی با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: رمضان بهار ایام سال است و و خداوند رحمان را شاکریم که توفیق حضور دوباره در این ماه را به ما عنایت کرد.

 متن پیام تبریک حلول ماه رمضان که از سوی زمانی صادر شده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم رب شهر رمضان الذی انزل فیه القران

 رمضان ماه نزول قرآن، شهد شیرین مناجات و ارتباط عاشقانه و خالصانه با حضرت حق، انس، الفت و مودت با محبوب جاودانه آغاز شده است.

رمضان ماه تمرین بندگی خداوند است و آزمونی غیر قابل تکرار و بسیار بزرگ برای تفکر در خلقت پروردگار عالمیان است؛ فرصتی بی بدیل برای راز و نیاز و بروز فضیلت های آسمانی انسان که در نهایت پس از یک ماه بندگی آن هم بندگی خالصانه و خاشعانه خداوند، برگزیدگان خود را در مورد آمرزش و مغفرت قرار می دهد.

رمضان بهار ایام سال است و و خداوند رحمان را شاکریم که توفیق حضور دوباره در این ماه را به ما عنایت کرد ودر سایه سار قرآن کریم و نخل پر ثمر ولایت روحیه همدلی و همدردی با نیازمندان آشکار می شود و به برکت این ماه بزرگ که شهر الله اکبر نامیده می شود همه انسانها برابر و برادر یکدیگر شده و در شرایطی خاص و منحصر بفرد این ماه پر برکت را می گذراند.

 اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی در پهنه گسترده استان تهران ضمن تبریک حلول این ماه ویژه از خیران نیک سیرت و مردم عاقبت اندیش استدعا دارم جامعه هدف این سازمان را ابتدائاً از دعای خیر خویش محروم نساخته و در ادامه از حمایت های مادی خود بهره مند سازند و در این مسیر سبز و روشن همه ادارات بهزیستی در سراسر استان تهران آماده دریافت هدایا، اعانات و نذورات مردم خداجوی استان می باشند.

سمانه زمانی
سرپرست بهزیستی استان تهران

کد خبر 54578

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد