سازمان بهزیستی نسبت به سایر ارگانهای مشابه، همواره تخصص محورتر و علم مدار عمل کرده است

دکترعباسعلی اویسی سرپرست بهزیستی استان با دکتر فداحسین مالکی نماینده مردم شریف زاهدان و رئیس کمیته دفاعی و امنیتی کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان، دکترعباسعلی اویسی سرپرست بهزیستی استان با دکتر فداحسین مالکی نماینده مردم شریف زاهدان و رئیس کمیته دفاعی و امنیتی کمیسیون تلفیق بودجه  در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

دکتر عباسعلی اویسی سرپرست بهزیستی استان ضمن ارائه گزارش از وضعیت موجود خدمات بهزیستی استان اظهار داشت : وضعیت ساختار پرسنلی بهزیستی سیستان و بلوچستان در وضعیت بحرانی است بطوری که در بعضی از شهرستانها تنها یک نیرو در حال فعالیت می باشد که این مهم در روند خدمات رسانی بهزیستی تاثیر منفی خواهد گذاشت.

اویسی ضمن تاکید بر روحیه ایثار در خدمت به جامعه هدف در بهزیستی بیان کرد : پرسنل بهزیستی با اینکه به عنوان مسئول اصلی مقابله با آسیب های اجتماعی کشور مشغول به خدمت هستند اما پایین ترین سطح حقوق و مزایا را در میان کارمندان دولتی دریافت می کنند، مجموعه نیروی انسانی بهزیستی این کاستی را با عشق به مددجویان و خدمت به جامعه هدف جبران می کنند و دراین راه ایثارگرانه خدمت می کنند، اما از مسئولین کشور این انتظار می رود نسبت به رفع این فاصله ی زیاد دریافتی ها میان پرسنل بهزیستی و سایر کارمندان دولتی، اقدامات قابل لمسی انجام دهند.

سرپرست بهزیستی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد : مجموعه بهزیستی استان بر خلاف تمام کاستی ها و محدودیت هایی که به آن دچارند تمام تلاش خود را در راستای خدمت به بهترین نحو انجام می دهند بطوری که در سال گذشته نه تنها در جذب اعتبارات مصوب مسکن مددجویی، موفق بوده ایم بلکه با تسهیل روند فرآیند در آخرین ماه سال ضمن جذب ۳۳۰ میلیارد ریال، ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبارات اضافی نیز در این زمینه جذب استان شد.

دکتر فداحسین مالکی نماینده مردم شریف زاهدان ضمن تقدیر از خدمات بهزیستی استان بیان کرد : سازمان بهزیستی نسبت به سایر ارگانهای مشابه و همکار، همواره تخصص محورتر و علم مدار عمل کرده است و می توان آن را مرجع کامل مبارزه و پیشگیری با آسیب های اجتماعی و حمایتگری شفیق نسبت به معلولان، سالمندان و سایر جامعه هدف خود دانست.

رئیس کمیته دفاعی و امنیتی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : با توجه به نوع خدمات بهزیستی به عنوان خط مقدم حمایت از اقشار آسیب دیده اقتصادی و اجتماعی، مجلس شورای اسلامی نسبت به تخصیص بودجه ۱۴۰۱ برای سازمان بهزیستی توجه ویژه ای داشت و امسال سال خوبی از منظر بودجه برای این سازمان خواهد بود.

نماینده مردم شریف زاهدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ادامه روند مطلوب خدمت در بهزیستی خاطر نشان کرد : با توجه به شرایط اقتصادی کنونی کشور، رشد فقر و به طبع آن آسیب های اجتماعی در استان سیستان و بلوچستان به مراتب بیشتر از سایر نقاط کشور است و بار سنگین تبعات آن بر دوش بهزیستی استان خواهد بود. پیگیری مساله ساختار و رفاه پرسنلی بهزیستی باید بصورت ویژه از سوی سازمان بهزیستی کشور پیگیری و با حمایت مجلس و سایر نهادها به نتیجه دلخواه برسد چرا که بدون نیروی متخصص و کارآمد نمی توان از پس این حجم از خدمات به نحو مطلوب برآمد.

کد خبر 54539

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد