در رسانه | خوشاب | جذب ۲۵ میلیارد ریال کمک بلاعوض بهزیستی در خانه‌سازی مددجویان

رضا یوسفی، رییس اداره بهزیستی خوشاب، در گفتگو با ایکنا از خراسان رضوی با اشاره به اینکه ۸۰ نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان خوشاب فاقد مسکن و در انتظار نوبت دریافت وام بودند، اظهار کرد: تا پایان سال ۱۴۰۰ تعداد ۶۰ نفر از مددجویان بهزیستی کمک بلاعوض مشارکت در خانه‌سازی بهزیستی را دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه تعداد دو نفر از این خانواده‌ها دو معلولیتی و برخی از آنها از ایتام بودند، افزود: در مجموع تا پایان سال گذشته، ۲۵ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای مشارکت در خانه‌سازی معلولان پرداخت شد.
رییس بهزیستی خوشاب با اشاره به تحت پوشش قرار داشتن بیش از ۱۰۰۰نفر مددجو و معلول تحت پوشش بهزیستی خوشاب، عنوان کرد: جذب دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای مشارکت در خانه‌سازی معلولان بهزیستی در شهرستان خوشاب کار بزرگی بود.
یوسفی اضافه کرد: در طرح مشارکت ساخت خانه مددجویان دریافت پروانه و مجوزهای قانونی بر عهده مددجویان است و با دریافت مجوزهای لازم از منابع قانونی کمک بلاعوض بهزیستی برای ساخت خانه به آنها پرداخت می‌شود.
وی با بیان اینکه میانگین دریافتی کمک بلاعوض هر خانواده مددجوی بهزیستی ۵۰ میلیون تومان است، تصریح کرد: خانواده‌های دو معلولیتی تا ۸۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض برای ساخت خانه دریافت کردند.

کد خبر 54243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد