تربیت صحیح اسلامی تضمین کننده آینده کشور/ ورود جدی بهزیستی به اشتغالزایی و کارآفرینی دانش بنیان

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال در مجموعه بهزیستی، گفت: با صورت جدی به حوزه های دانش بنیان به ویژه در بخش اشتغالزایی و کارآفرینی ورود خواهیم کرد.

ایسنا_گلستان  علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در عصر اولین جمعه سال با حضور سرزده در گلستان از مرکز شبه خانواده خیراندیشان بازدید کرد.

در این بازدید معاون پیشگیری و مشاور امور بانوان سازمان بهزیستی کشور، سرپرست بهزیستی گلستان، معاونین اجتماعی و پیشگیری این اداره کل وی را همراهی کردند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در دیدار عیدانه با فرزندان تحت سرپرستی گفت: باید با تربیت صحیح ایرانی و اسلامی آینده اجتماعی این عزیزان را تضمین کنیم.

قادری ادامه داد: ان‌شاءالله امسال با نشاط و پویایی هرچه بیشتر در خدمت‌رسانی به بهترین مخلوقات و فرزندان را در راستای گام دوم انقلاب اسلامی اقدام کنیم.

معاون وزیر تصریح کرد: فرزندان بهزیستی قطعا آینده داران و آینده سازان این کشور هستند که این وظیفه سنگین ماست که این نسل را به درستی تعلیم و تربیت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سازمان بهزیستی کشور مدتهاست در عرصه اشتغالزایی تلاشهای خوبی کرده است، اضافه کرد: در سال جدید و به منظور تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری قطعا ورود ما به حوزه اشتغالزایی و کارآفرینی جدی خواهد بود.

در ادامه این بازدید عارف کیانی سرپرست اداره کل بهزیستی گلستان نیز ضمن تقدیر از حضور سرزده رییس سازمان در این مرکز اینگونه اقدامات را مایه رشد و پیوست هرچه بیشتر جامعه هدف با مسئولین دانست.

کیانی اظهار داشت: ان‌شاءالله امسال با همت و پشتکار همکاران خانواده بزرگ بهزیستی و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص نگاه ویژه به جوانان و اشتغالزایی اقدامات خوبی انجام خواهد شد.

کد خبر 54240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد