دیدار سرپرست بهزیستی استان با نماینده مردم شهرستان شاهرود و میامی

دکتر محمود منطقی بمناسبت آغاز سال جدید با دکتر خانی دیدار کرد.

به  گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان  در اولین روز کاری سال جدید و به مناسبت آغاز سال نو  دکتر محمود منطقی سرپرست اداره کل بهزیستی استان سمنان  با دکتر خانی نماینده مردم  شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی دیدار داشت.

دکتر خانی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال نو انتصاب دکتر محمود منطقی بعنوان سرپرست جدید اداره کل بهزیستی استان سمنان  تبریک گفت.

خانی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات اداره کل بهزیستی استان سمنان  بیان داشت:در سال جدید با همدلی و ارتقاء تعاملات  انشالله بتوان در تحقق عدالت اجتماعی در همه ی ابعاد و نیازمندیهای مردم شریف  در سراسر استان گامهای بلندی برداریم.

وی ادامه داد: ظرفیتهای سازمان بهزیستی و خدمات آن به عموم و جامعه هدف خاص بهزیستی بر کسی پوشیده نیست ولی آنچه که حائز اهمیت است تسریع و تسهیل در توسعه خدمات بهزیستی در سراسر استان بصورت یکنواخت و متوازن است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی استفاده از ظرفیتها و توانمندیهای مراکز تحت نظارت بهزیستی در سراسر استان را در بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات موثر دانسته و در بخش دیگر از سخنان خود تقویت تعاملات  برون سازمانی دستگاه اجرایی در راستای  قوانین و قواعد و دستورالعمل ها را باعث حفظ حاکمیت دستگاه ها از دیگر عوامل بهبود خدمات رسانی دانستند.

دکتر منطقی سرپرست بهزیستی استان سمنان در این دیدار ضمن تبریک عید نوروز  و تقدیر از فراهم نمودن این دیدار ضمن معرفی و بیان رزومه کاری خود ابراز داشتند : بحمدالله اقدامات موثر و پایداری در چند سال اخیر در بهزیستی استان رغم خورده است ولی تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم و نیازمند تلاش بیش از پیش هستیم.

وی هدف از این دیدار را تبریک ایام، ارائه گزارش عملکرد، معرفی برنامه ها و رویکرد های بهزیستی استان و استفاده از رهنمودها و رهنمایی های نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت.

سرپرست بهزیستی استان سمنان در ادامه ضمن معرفی سازمان و معاونت های تخصصی اداره کل گزارشی از عملکرد بهزیستی استان داشته و تصریح کرد: بهزیستی استان هم اکنون با تحت حمایت داشتن سیزده هزار و ۲۶۵ نفر در حوزه توانبخشی و سه هزار و ۲۴۳ نفر در حوزه توانبخشی که با در نظر داشتن ده هزار و ۹۳۷ نفر اعضای خانواده به بیست و هفت هزار و ۴۴۵ نفر با ۲۷۸ نفر پرسنل در بخش دولتی در حال ارائه خدمات می باشد.

منطقی یکی از رویکرد های سازمان بهزیستی را توانمند سازی، اشتغال و مسکن جامعه هدف برشمرده و برنامه های و اهداف پیش رو بهزیستی استان را استفاده از ظرفیت های نیروهای تخصص درون و برون سازمانی، استفاده و بهره مندی از ظرفیت های شرکای اجتماعی بهزیستی با نظارت و گسترش اثر بخشی خدمات، استفاده از ظرفیت  توانمندی درون و برون سازمانی در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، توانمند سازی گروه هدف و ارتقاء سطح زندگی فردی و اجتماعی بیان داشتند.

کد خبر 54239

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد