بازدید نمایندگان استانداری ، فرماندار رشت و سرپرست بهزیستی گیلان از آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت

صبح روز اول فروردین ماه سال ۱۴۰۱ حمید رضا امام پناهی فرماندار رشت باتفاق سید مهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان ، جمعی از نمایندگان استانداری گیلان ، دکتر عابدین قاسمیان معاون امور توانبخشی و محمد نوروزی ریاست بهزیستی شهرستان رشت از آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت بازدید کرده واز نزدیک از بیماران بستری در این مرکزعیادت و در جریان مشکلات آنان قرار گرفتند.

سرپرست بهزیستی گیلان در این بازدید ضمن تبریک سال جدید و عید باستانی نوروز ، اظهار داشت: ما در این روز بر خود وظیفه دانستیم تا با حضور در کنار این عزیزان‌ دین خود را ادا کنیم و بتوانیم باعث خشنودی و رضایتمندیشان شویم.

وی با تقدیراز نیکوکاری های خیرین ، اضافه کرد: همواره کمک های خیرین شامل حال مددجویان شده و بازهم از خیرین و مردم نیکوکار خواستاریم تا با کمک های خود به آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت و دیگر مراکز مددجویی باعث خوشحالی مددجویان شوند.
سید مهدی خدمت بین دانا تصریح کرد: این اطمینان را خواهم داد که  برای این آسایشگاه و دیگر مراکز این چنین از هیچ کمکی و تلاشی دریغ نخواهم کرد و همواره در کنارشان خواهیم بود.

حمید رضا امام پناهی فرماندار شت نیز در این بازدید بابیان اینکه بهزیستی کار بسیار بزرگ و سختی را در راه خدمت رسانی به این عزیزان انجام می دهد از عوامل آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت تقدیر کرد 

کد خبر 54098

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد