حضور استاندار اردبیل درکنار سفره هفت سین کودکان موسسه خیریه حضرت امام رضا(ع) اردبیل

در اولین ساعات تحویل سال ۱۴۰۱، سید حامد عاملی استاندار محترم به همراه فرماندار شهرستان اردبیل و هیات همراه، مدیرکل و جمعی از مسئولین بهزیستی استان و شهرستان، شروع سال جدید را در کنار فرزندان موسسه خیریه حضرت امام رضا (ع) جشن گرفتند.

در این دیدار نوروزی استاندار اردبیل، تشرف خود در کنار فرزندان مستقر در مراکز مراقبتی و حمایتی را لطف و عنایت خداوند دانست و از حضور در جمع خانواده بزرگ بهزیستی ابراز خرسندی کرد و گفت: همه ما در دعای ابتدای سال از خدواند متعال می خواهیم که بهترین حال را در تقدیر ما قرار دهد و من باور دارم که بهترین خیر و برکت خدمت به مردم و حضور در جمع صمیمی شما بزرگواران است.

سپس حامد رضایی سرپرست اداره کل بهزیستی استان  نیز ضمن ابراز خرسندی از آغاز سال جدید و شروع  فعالیتی تازه برای خدمتگزاران در مجموعه بهزیستی گزارش مبسوطی از فعالیتهای حوزه اجتماعی بویژه برای کودکان نگهداری شده در مرکز گفت : حدود ۱۷۰ کودک در ۷ مرکز نگهداری و مراقبت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، از خدمات سازمان برخوردار می باشند که از این تعداد ۷۶ نفر در مراکز نگهداری و مراقبت از فرزندان مستقر هستند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اظهار داشت : یکی از سیاستهای اصلی سازمان بحث کودکان نگهداری شده در مراکز و موسسات خیریه، نگهدای کودکان از طریق خود خانواده ها دانست و گفت: در این زمینه تعداد ۹۴ نفر بصورت خانواده های جایگزین درکنار خانوده ها مراقبت و نگهداری می شوند.

وی افزود : با توجه به استقبال خانواده ها در بحث حضانت و سرپرستی کودکان، در سال گذشته تعداد ۹ نفر از این عزیزان به آغوش خانوادهای جدید بازگشته اند تا در کنار این بزرگواران فصل جدیدی از زندگی  خود را شروع کنند.

افزودنی است : قرائت دعای تحویل سال، اجرای سرود، تک خوانی، تکم گردانی و اهدای عیدی به این عزیزان از دیگر برنامه های این مناسبت بود که با شور و نشاط وصف ناشدنی به سرانجام رسید.

کد خبر 54095

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد