جلسه معاون راهبری خدمات (+زندگی) بهزیستی کشور با  مراکز مثبت زندگی خوزستان

صبح امروز ، جلسه هم اندیشی معاون راهبری و توسعه خدمات (+زندگی) بهزیستی کشور با حضور سرپرست اداره کل بهزیستی خوزستان و نمایندگان مراکز مثبت زندگی شهرستان اهواز به منظور بررسی فرآیندهای کاری و مسائل پیرامون مراکز مثبت زندگی در محل اداره کل بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان؛معاون راهبری و توسعه خدمات (+زندگی) در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان داشت:مراکز مثبت زندگی شرکای اجتماعی سازمان بهزیستی هستند و با سفرهایی که به ۱۱ استان کشور به منظور بررسی وضعیت مراکز مثبت زندگی داشته ایم به اشکالات و موانع پیش روی فعالیت مراکز واقف شده ایم.

حجت الاسلام شریفی دوست اظهار داشت: امیدواریم با حرکت جهادی با هدف کمک به مددجویان در جهت رفع ایرادات و تسریع خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش سازمان قدم برداریم.

سرپرست اداره کل بهزیستی خوزستان  نیز با اشاره به فعالیت ۱۸۸ مرکز مثبت زندگی در سطح استان گفت: تاکنون ۸۱ هزار پرونده به مراکز مثبت زندگی واگذار شده است و دغدغه ی مراکز مثبت زندگی در رابطه با فرآیندهای کاری احصاء شده است.

مهران کریمیان ضمن بیان اینکه تکریم ارباب رجوع و احترام به مددجویان موضوع اصلی سازمان بهزیستی است افزود: به کارگیری اصول مددکاری حرفه ای، ثبت دقیق گزارش بازدید مددکاری و بررسی وضعیت اجتماعی و اقتصادی خانوارها، در کنار مطالعه دستورالعمل های بهزیستی می بایست در دستور کار مراکز قرار گیرد.

در ادامه جلسه نمایندگان مراکز مثبت زندگی به بیان دغدغه های مراکز پرداخته و راهکارهایی پیشنهاد داده شد.

گفتنی است تمامی مراکز مثبت زندگی در سطح استان به صورت آنلاین در این جلسه حضور داشتند.

کد خبر 54026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد