اولین مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد  در رامشیرافتتاح شد

صبح امروز اولین مرکزغیردولتی اقامتی میان مدت بهبود و بازتوانی افرادبا اختلال مصرف مواد ، تحت نظارت بهزیستی ، با حضور دادستان ،فرماندار و جمعی از مسئولان در شهرستان رامشیر افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،رئیس اداره بهزیستی شهرستان رامشیر در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: این مرکز با ظرفیت پذیرش ۳۰ نفربرای هر دوره درمان ،وظیفه ی پذیرش، نگهداری، درمان و بازتوانی افراد دارای اعتیاد و پیگیری و برگزاری  جلسات پیشگیری از لغزش تا ۶ ماه الی یکسال به منظور تداوم ترک افراد و بازگشت آنها به زندگی عادی و مانایی در درمان را برعهده دارد.

ناصر مظلومی با اشاره به اینکه هر دوره درمان در این مرکز ۳۰روزه بوده و با نظر تیم درمان این دوره  از  یک تا سه  ماه قابل تمدید است  ،افزود :برگزاری جلسات مشاوره و دوره های آموزشی و مشاوره ای  توسط روانشناس برای خانواده دارای فرد معتاد و افراد بهبودیافته از دیگر خدمات مراکز اقامتی میان مدت است.

مظلومی در پایان عنوان کرد:یک مرکز درمان سرپایی(MMT) تحت نظارت بهزیستی  رامشیر در  دو شیفت  صبح و بعد از ظهر به بیماران  به صورت  سرپایی ، خدمات  درمان دارویی و روانشناختی ارائه می کند.

کد خبر 53825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد