مراسم تکریم و معارفه سرپرست بهزیستی استان مازندران برگزار شد

آیین تکریم و معارفه سرپرست بهزیستی مازندران با حضور دکتر اصغر کاظمی معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، مصطفی ملائیان مشاور رئیس و سرپرست دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی ،علی رجبی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران و اعضای شورای اداری بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر اصغر کاظمی معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل سابق بهزیستی مازندران، گفت : دکتر گوهردهی بیش از دو سال به عنوان مدیرکل به بهزیستی خدمت کرد و اکنون این امانت به دکتر فریبا بریمانی سپرده شد .

دکتر کاظمی با بیان اینکه مدیرکل جدید بهزیستی مازندران از پیکره بهزیستی استان می باشد، افزود: مسند مدیریت بهزیستی استان مازندران به علت جایگاه ارزشمند شهید صبوری بسیار حساس و سنگین است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور بر خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی و ارتباط صمیمی با پرسنل تاکید کرد و گفت : درب اتاق مدیران همواره باید به روی کارکنان و جامعه هدف بهزیستی باز باشد و آنان به راحتی مشکلات خود را بیان کنند.

دکتر فریبا بریمانی سرپرست بهزیستی مازندران نیز ضمن تشکر و قدردانی از اعتماد معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و استاندار مازندران، گفت : باید برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اهتمام ویژه داشته باشیم و اجرای قوانین بر زمین مانده ای مانند قانون حمایت از افراد دارای معلولیت که نسبت به آن کم توجهی شده است با حمایت سایر دستگاهها محقق گردد.

 وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی متولی سلامت اجتماعی است، افزود: مسوولیت حسن اجرای سلامت اجتماعی در جامعه برعهده بهزیستی است و قطعا این سازمان به تنهایی و بدون مشارکت سایر دستگاهها قادر به تحقق اهداف عالیه در این زمینه نمی باشد.

سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران با بیان اینکه گروه هدف بهزیستی بسیار وسیع است و باید از ظرفیت های مردمی استفاده شود، ادامه داد: خیرین گرانقدر و مراکز غیردولتی بازوان توانمند بهزیستی هستند و به عنوان شرکای اجتماعی می توانند در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به جامعه هدف مثمرثمر باشند.

دکتر بریمانی با تاکید بر اینکه همه باید برای ایجاد تحول و امید آفرینی تلاش کنیم ، گفت : نگاه ما در انجام امورات باید خلاقانه باشد و از خرد جمعی و توان کارشناسی استفاده نماییم.

وی عزتمندی مددجویان را بسیار مهم برشمرد و افزود : جامعه هدف بهزیستی ولی نعمتان ما هستند بنابراین وظیفه ما خدمت به آنان و تلاش در جهت توانمند سازی این قشر است و اخلاق مداری نیز یکی از شروط اصلی در رفتار سازمانی است و هر کدام از ما موظف به رعایت آن هستیم.

در ادامه دکتر گوهردهی مدیر کل سابق بهزیستی مازندران در این مراسم  ضمن تقدیر از اقدامات خالصانه همکاران بهزیستی در مدت تصدیگری وی گفت: خدمت رسانی به بهترین بندگان خدا توشه ای برای آخرت ما می باشد.

وی خدمت در بهزیستی را متفاوت از فعالیت در دیگر نهادها دانست و افزود: فعالیت در بهزیستی را توفیقی از جانب خداوند میدانم.

وی با اشاره به تزریق دوز سوم واکسن کووید ۱۹ به بیش از ۹۰ درصد افراد مقیم در مراکز، ادامه داد: پاندمی کووید ۱۹ بسیاری از فعالیت ها را تحت الشعاع قرار داد  در حالیکه با تلاش همه همکاران در کلیه سطوح کمترین آسیب را در مراکز تحت پوشش بهزیستی مازندران داشتیم.

دکتر گوهردهی به مشارکت خیرین به عنوان بازوان بهزیستی اشاره کرد و گفت : در سال های اخیر شاهد رشد مشارکت های مردمی بودیم که منجر به افزایش سطح رفاه جامعه هدف و ارائه تسهیلاتی چون مسکن و ... گردید.

در این مراسم از خدمات دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل پیشین بهزیستی مازندران تقدیر و با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور دکتر فریبا بریمانی به عنوان سرپرست جدید اداره کل بهزیستی استان مازندران معرفی شد

کد خبر 53626

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد