حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در میان ملی پوشان فوتبال نابینای کشور

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تمرین تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیایی تایلند برای کسب سهمیه پاراالمپیک ٢٠٢٠" تو کیو" در مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی گفت : اعضای تیم ملی فوتبال نابینایان تمرینات سختی را پشت سر گذاشتند و به درخشش این ورزشکاران در مسابقات گزینشی پارالمپیک ۲۰۲۰ امیدوار هستیم.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی «محمد شریعتمداری» امروز (چهارشنبه) در حاشیه بازدید ازتمرین  اردوی تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم با مقدماتی که از سه ماه پیش برای نابینایان فراهم شده، آنان در مسابقات گزینشی پارالمپیک ۲۰۲۰ سهمیه لازم را کسب کنند. این ورزشکاران برای حضور در مسابقات پارالمپیک تمرینات سختی را پشت سر گذاشتند و امیدوارم نتایج درخشانی از این بازی‌ها بدست بیاورند.

وی افزود: نابینایان در رشته‌های گوناگون ورزشی با حمایت فدراسیون نابینایان، سازمان بهزیستی کشور و وزارت تعاون ،  کارورفاه اجتماعی  قدم‌های خوبی برداشتند. آنان تاکنون در عرصه آسیا و جهان در جایگاه بسیار خوبی بودند و امیدوارم این مسیر پیشرفت با قدرت ادامه یابد.  

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود : ما با جامعه بزرگی از قشر کارگری، سازمان بهزیستی و اعضای صندوق بازنشستگی روبرو هستیم که قهرمانان و ورزشکاران بسیاری در آن حضور دارند. هرکدام از این اقشار در حوزه ورزش فعالیت‌های خاص خود را دارند. ورزش یکی از ابزارهای سلامتی جامعه است و ما به‌دنبال توسعه ورزش همگانی هستیم اما از دل آن، ورزش قهرمانی بیرون می‌آید. این ورزش همه را به ادامه ورزش‌های عمومی  و همگانی که موجب سلامتی و نشاط جامعه و ایجاد انگیزه برای کار و تلاش می‌شود، جذب  می‌کند.

گفتنی است در حاشیه این بازدید که به همت معاونت فرهنگی ، اجتماعی وزارت تعاون  ، کارورفاه اجتماعی برگزارشد   «محمدرضا مظلومی» رییس فدراسیون نابینایان و «حمید فلفلی» مربی تیم فوتبال نابینایان توضیحاتی در زمینه فوتبال نابینایان ارائه کردند.

همچنین در این بازدید که معاون توسعه منابع سازمان بهزیستی نیز حضور داشت، وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی لوح یادبودی به مناسبت هفته دفاع مقدس به رئیس فدراسیون نابینایان و بازیکنان اهدا و از نزدیک با آنان دیدار و گفت و گو کرد.

گفتنی است، اعضای تیم ملی فوتبال ۵ نفره نابینایان از ۲۷ شهریور ماه زیر نظرجواد فلفلی به عنوان سرمربی، امیرحمزه زارع ومحمدرضا شاد دل به عنوان آخرین دور تمرینات خود را آغاز کرده اند.

اعضای تیم عبارتند از: امیر پوررضوی، بهزاد زادعلی اصغر، صادق رحیمی قصر، حسین رجب پور، احمدرضا شاه حسینی، سامان اجرت دست، مرتضی کریمی، رسول باصری، میثم شجاعیان، مرتضی رمضانی

این رقابت‌ها تا ۱۷ مهرادامه خواهد داشت.

کد خبر 5350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =