آغاز مسیر پربرکت برای گسترش رفاه اجتماعی و رونق معیشت مردم

معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده در بازدید از غرفه سازمان بهزیستی کشور در نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: مسیر پربرکتی برای گسترش رفاه اجتماعی و رونق معیشت مردم آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «انسیه خزعلی» معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده در بازدید از غرفه سازمان بهزیستی کشور در نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: مسیر پربرکتی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای گسترش رفاه اجتماعی و رونق معیشت مردم آغاز شده است.

معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده به اقدامات مثبت وزارت مردم در حمایت از زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و افزود: وزیر جوان با خلاقیت و رویکرد جهادی در ارائه تسهیلات، اقدامات صندوق‌ها و تسهیل‌گری صدور مجوزها، اشتغال، آسیب‌های اجتماعی و آنچه تاکنون مغفول مانده است، اقدامات موثری انجام داده که با هم‌افزایی به وجود آمده به زودی آثار مثبت آن در رونق معیشت مردم دیده می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم حرکت بسیار خوبی صورت پذیرد و این مقدمات بارقه آینده خوب و چشم‌انداز روشن را نشان می‌دهد.

کد خبر 53454

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد