رضازاده کاوری، سرپرست دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور شد

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور طی حکمی «مژگان رضازاده کاوری» را به عنوان سرپرست دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «امیرحسین عرب‌زاده» رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور طی حکمی «مژگان رضازاده کاوری» را به عنوان سرپرست دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.

متن حکم به شرح ذیل است:

خواهر ارجمند سرکار خانم مژگان رضازاده کاوری

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند سرکارعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور منصوب می‌گردید. با توجه به وظایف قانونی سازمان مبنی بر تولی‌گری آسیب‌های اجتماعی، توسعه و گسترش برنامه‌های تامین رفاه اجتماعی، ساماندهی، حمایت و توانمندسازی گروه‌های هدف سازمان اعم از کودکان، زنان سرپرست خانوار، آسیب‌دیدگان اجتماعی و یا افراد در معرض آسیب انتظار می‌رود با روحیه جهادی و تلاش مستمر و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود، موجبات تسهیل و تقویت فرآیند خدمت‌رسانی هدفمند به افراد دارای معلولیت، مددجویان و انتفاع هرچه بیشتر جامعه هدف را فراهم نمایید. توفیقات روزافزون سرکارعالی را از خداوند منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسال می‌نمایم.

امیرحسین عرب‌زاده

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی

سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 53401

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =