محمد کریم آریا به عنوان سرپرست بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

آیین تکریم و معارفه سرپرست بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون توانبخشی بهزیستی کشور و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد؛آیین تکریم و معارفه سرپرست بهزیستی این استان با حضور معاون توانبخشی بهزیستی کشور و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار شد.

 دکتر کاظمی معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور به طور مشروح به بیان فعالیت ها،برنامه ها و عملکرد سازمان بهزیستی پرداخت و افزود: ما وظیفه داریم تا لحظه آخر کارمان را انجام دهیم و توصیه ای بدین شرح به کارکنان ستادی بهزیستی استان که بازدید از منازل مددجویان باید سرلوحه کارخود و ازنزدیک صورت پذیرد.

وی افزود:انشاالله مساعدتهای لازم از طریق سازمان بهزیستی کشور جهت رفاه کارکنان و تحت حمایت قرار گرفتن مددجویان پشت نوبت انجام می گیرد.

در ادامه مراسم دکترمرادی مدیر کل سابق استان کهگیلویه و بویر احمد به تشریح عملکرد دو ساله در اداره کل بهزیستی استان ازجمله استخدام کارکنان اداره کل و شهرستانی،واگذاری خدمات به مراکز مثبت وسایر امورات پرداخت.

همچنین حاجی زاده معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنابه فرمایش امام علی (ع) این مسئولیت ها امانتی است که به دست ماسپرده می شوند که با تغییر فقط سنگرخدمت عوض می شود. اهداف استراتژی و رسالت سازمان بهزیستی خدمت به قشرشریفی است که نیازمند خدمت همه جانبه هستند.

محمد کریم آریاسرپرست جدید اداره کل بهزیستی استان نیز به بیان برنامه هایی جهت رفاه کارکنان بهزیستی استان،توانمندسازی جامعه هدف در زمینه های اشتغال و مسکن و سایر مولفه های توانمندی و سبد معیشتی مددجویان پرداختند.

کد خبر 52978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد