در رسانه | سرپرست بهزیستی کردستان خبر داد:
آغاز طرح پویش عیدانه ویژه مددجویان بهزیستی کردستان

سرپرست بهزیستی کردستان از آغاز اجرای طرح پویش عیدانه برای تامین سبد غذایی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حسین رسولی سرپرست بهزیستی کردستان گفت: پویش مردمی عیدانه توسط اداره‌کل بهزیستی کردستان همانند سال‌های گذشته از اول اسفند ماه تا پایان اسفند ماه با هدف جمع‌آوری ‌ای نقدی و غیر نقدی خیرین و نیکوکاران و همشهریان عزیز استان کردستان و در راستای کمک به خانوارهای نیازمند تحت پوشش (ایتام، زنان سر پرست خانوار، آسیب دیدگان اجتماعی وافراد دارای معلولیت ) بر گزار می‌شود .

وی افزود: خیرین و هم استانی‌های عزیز در صورت تمایل به شرکت در این کار خداپسندانه می‌توانند به ادرات بهزیستی شهرستان‌های تابعه، مراکز مثبت زندگی و موسسات خیریه تحت نظارت سازمان بهزیستی مراجعه کنند و یا از طریق کد دستوری  # 22288* 6655* ، که ساده‌ترین شیوه ارتباط با سازمان بهزیستی استان کمک‌های خود را به نیت نیازمندان تحت پوشش سازمان بهزیستی، سالمندان و معلولین و کودکان بی‌سرپرست مقیم  مراکز شبانه‌روزی اهداء کنند .


رسولی با اشاره به نحوه مشارکت خیرین در این امر گفت: خیرین و نیکوکارانی که تمایل دارند می‌توانند از طریق کد دستوری با گوشی همراه و گرفتن کد دستوری # 22288*6655* ، ویاQRcode  ، و با انتخاب شهرستان مورد نظر کمک‌های خود را در زمینه‌های معیشت، درمان لوازم ضروری، وسایل کمک توانبخشی و بهداشتی‌، جهیزیه‌، پوشاک و سایر موضوعاتی که به سازمان بهزیستی تحویل و در صورت لزوم با نظارت خود خیرین هزینه و در اختیار جامعه هدف قرار گیرد .

وی اضافه کرد: سایر شیوه‌های جلب و جذب مشارکتهای مردمی شماره حساب،  شماره کارت و  کد ussd  استان است که به ترتیب شامل 4164034541706100    6367957071816784    # 22288*6655* است.

رسولی در پایان گفت: امیدواریم که خیرین عزیز این بار نیز همانند برنامه های گذشته سازمان بهزیستی را در ارائه خدمات مورد نیاز مددجویان و معلولین تحت پوشش یاری نمایند.

کد خبر 52855

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد