رشد ۳۲۴ درصدی مشارکت های مردمی بهزیستی سیستان و بلوچستان

در سال گذشته افزون بر ۱۶۰ میلیارد ریال مشارکت نقدی و غیر نقدی به مددجویان بهزیستی سیستان و بلوچستان تحویل داده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان، در سال گذشته افزون بر ۱۶۰ میلیارد ریال مشارکت نقدی و غیر نقدی به مددجویان بهزیستی سیستان و بلوچستان تحویل داده شد که این میزان رشدی ۳۲۴ درصدی را نسبت سالهای گذشته نشان می دهد.

دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت : سازمان بهزیستی همواره درنقش پل رابط و تسهیل کننده میان خیرین و نیازمندان، صادقانه و با رعایت امانت و کرامت انسانی مددجویان، در تلاش بوده تا نسبت به اشاعه فرهنگ نیکوکاری و رفع مشکلات مددجویان قدم بردارد.

اویسی افزود : خوشبختانه در سال گذشته شاهد افزایش بی سابقه میزان مشارکتهای مردمی در بهزیستی استان سیستان و بلوچستان بودیم که این امر موجب بهره مندی جمعیت کثیری از مددجویان بهزیستی سیستان و بلوچستان گردید.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان بیان کرد : در سال گذشته افزون بر ۱۶۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی از طریق خیرین و نهادهای انقلابی جمع آوری گردید،  که از طریق این اداره کل به نیازمندان تحت پوشش تحویل داده شده است.

وی ادامه داد : هدف اصلی سازمان بهزیستی توانمندسازی اقشار تحت پوشش می باشد تا آنها نیازمند کمک‌های مستمرمالی نباشند و این مهم جز با همکاری خیرین و مشارکت های مردمی امکان پذیر نخواهد بود، لذا سازمان بهزیستی مانند گذشته با آغوشی باز پذیرای همدلی خیراندیشان خواهد بود.

عباسعلی اویسی خاطر نشان کرد : فرآیند دقیق بر پایه اصول مددکاری سازمان بهزیستی در خصوص هزینه کرد مشارکت های جذب شده از سوی خیرین این اطمینان را خواهد داد که هر گونه مشارکت بنا به نوع نیاز و اولویت نیازمندی مددجو تحویل خواهد شد.

کد خبر 52696

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد