رضایی، مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی بهزیستی کشور شد

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور طی حکمی مهندس «رامین رضایی» را به عنوان مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی بهزیستی کشور منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «اصغر کاظمی» معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور طی حکمی مهندس «رامین رضایی» را به عنوان مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی بهزیستی کشور منصوب کرد.

متن حکم به شرح ذیل است: 

برادر ارجمند جناب آقای مهندس رامین رضایی

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی» منصوب می‏‌شوید. با توجه به اهمیت سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، اجرا و پایش و ارزیابی فعالیت‌های توانبخشی افراد دارای معلولیت در راستای ارتقاء سطح خدمات مراکز روزانه، بهبود و اصلاح کیفی خدمات، نیازسنجی دقیق جامعه هدف در پوشش حداکثری وسایل کمک توانبخشی با تاکید بر بومی‌سازی وسایل و ایجاد شبکه ارتباطی با خانواده‌های دارای معلولیت خدمت‌گیرنده، انتظار دارم با بهره‌گیری از دانش، تجارب و ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی خصوصا مراکز دانش‌بنیان و موسسات علمی و تحقیقاتی و با استفاده از شیوه‌های علمی و نوین توانبخشی و تاکید بر رویکردهای خلاق و اخلاق‌محور، تمامی توان خویش را بعمل آورید. امید است با اتکال به ذات اقدس الهی در انجام وظایف و امور محوله و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و دولت مردمی سیزدهم موفق و موید باشید.

دکتر اصغر کاظمی

معاون امور توانبخشی

کد خبر 52573

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =