فیروزی: آینده‌ی روشن شما سرشار از موفقیت است

دومین نشست صمیمی مدیر کل بهزیستی با فرزندان مراکز تحت پوشش این نهاد پیش از ظهر امروز در بهزیستی خراسان رضوی برگزار شد.

در این نشست، مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در گفتگوی رو در رو با فرزندان مراکز، به صحبت‌های آنان گوش فرا داد و در خصوص مشکلات آنان قول پیگیری داد.

مسعود فیروزی در ابتدای این دیدار ضمن خوش‌آمدگویی به فرزندان گفت: گوش کردن صحبت‌های شما خوشحال‌کننده است و مایه امید و دلگرمی برای مسؤولان بهزیستی و مددکاران مراکز است.

وی ضمن گرامیداشت روز ولادت حضرت علی(ع) و روز مددکار گفت: مددکاران زیادی در طول این سال‌ها، در خانه‌های فرزندان، مانند خواهران و برادران بزرگ شما همراه‌تان بوده و در تمام مسیر زندگی از خردسالی تا بزرگ‌سالی، شما را همراهی کرده‌اند.

وی با قدردانی از مددکاران خانه‌های فرزندان گفت: ما ۹۰ مرکز در خراسان رضوی داریم که فرزندان ما را نگهداری، مراقبت و توانمند می‌کنند که در کنار آنها مددکاران، مسؤولان فنی، مربیان و مدیرانی هستند که همه امور فرزندان را رسیدگی و فرایند رشد و تربیت آنها را با دقت مدیریت می‌کنند.

فیروزی: آینده‌ی روشن شما سرشار از موفقیت است

مسؤولیت مدیران، مسؤولان فنی و مددکاران خانه‌های فرزندان سنگین است

فیروزی گفت: تعدد مراکز و وجود ۱۸۰۰ فرزند سه ساله تا ۱۸ ساله در استان، باعث نمی‌شود که ما از احوال و مسائل تک تک فرزندان‌مان غافل باشیم بلکه در سطوح مختلف مدیریتی، ستادی، بهزیستی شهرستان‌ها، کارشناسان ناظر مراکز، مسؤولان فنی خانه‌های فرزندان، مددکاران و مربیان عزیزی که شبانه‌روزی از شما مراقبت می‌کنند همه مسائل را تحت نظر داریم و هر گونه مشکل و کمبودی که احساس کنیم بلافاصله ورود کرده و مشکل را برطرف می‌کنیم.

وی گفت: اکثریت فرزندان مراکز بهزیستی، به خوبی رشد و پرورش پیدا کرده و وارد زندگی مستقل شده‌اند که این باعث افتخار و آبروی ما است و از مسؤولان و مدیران بخش غیر دولتی که با دقت و مراقبت زیاد، مسائل مراکز را پیگیری و مشکلات فرزندان را مرتفع می‌کنند تشکر می‌کنیم.

مدیر کل بهزیستی گفت: بخش گذشته‌ی زندگی دوران خردسالی که احتمالا برای شما سخت بوده، اکنون سپری شده و شما سال‌ها ست که تحت نظارت مربیان و معلمان سخت‌کوش و دلسوز هستید و وارد زندگی اجتماعی موفق شده‌اید.

وی ادامه داد: آن بخش گذشته‌ی دور، قسمت بسیار کوچکی از حیات اجتماعی شما است و آینده‌ای روشن که پیش رو دارید سرشار از موفقیت و پیروزی در صحنه‌های مختلف زندگی است.

فیروزی گفت: دو قسمت استثنایی ممکن است در همه افراد جامعه باشد که یا نخبگان و یا افراد ناتوان هستند که در دو سر طیف جای دارند و در میانه این طیف وسیع، گروه وسیع شهروندان قرار دارند که زندگی عادی رو به رشدی دارند و مراحل موفقیت آمیز حیات اجتماعی را یکی پس از دیگری طی می‌کنند که عمده‌ی فرزندان ما نیز در این گروه قرار می‌گیرند.

فیروزی: آینده‌ی روشن شما سرشار از موفقیت است

خراسان رضوی بیشترین مراکز فرزندان را در میان استان‌های کشور دارد

وی مسؤولیت مدیران، مسؤولان فنی و مددکاران خانه‌های فرزندان را سنگین توصیف کرد و گفت: خوشبختانه، با وجود اینکه خراسان رضوی بیشترین مراکز فرزندان را در میان استان‌های کشور دارد کمترین گرفتاری و مشکل را در این زمینه شاهد بوده و اکثریت مطلق فرزندان ما با شرایط بسیار خوب دوران حضور در مراکز و تحصیل را گذرانده و اکنون مشغول زندگی مستقل و تحصیل در مراکز عالی آموزشی یا مشاغل اجتماعی هستند و مانند سایر شهروندان، مشغول گذران زندگی می‌باشند.

فیروزی با بیان اینکه حق شما فرزندان است که حقوق خود را از جامعه مطالبه کنید گفت: اینکه شما بتوانید شایستگی خود را در عمل و در زندگی اجتماعی به اثبات برسانید جامعه شما را با روی باز و با اشتیاق می‌پذیرد و جایگاه شما در جامعه گشوده می‌شود.

در این نشست، فرزندان حاضر در مراسم که از سنین ۱۵ تا ۲۰ سال بودند ضمن قدردانی از خدمات بهزیستی و مددکاران و مدیران خانه‌های فرزندان، در خصوص مشکلات و مسائلی که در زندگی دارند از جمله مسائل پس از ترخیص، ازدواج، اشتغال، ارتباط با بهزیستی و تحصیلات در دانشگاه و استخدام‌های دولتی یا اشتغال در بخش غیر دولتی، مواردی را مطرح کردند که از سوی مدیر کل و معاون اجتماعی، دستورات لازم برای پیگیری این مشکلات صادر شد.

فیروزی: آینده‌ی روشن شما سرشار از موفقیت است

کد خبر 52510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد