انجام کار خیر از ضرورت های جوامع دینی است

نشست هم اندیشی سرپرست بهزیستی لرستان با مسئول دبیر خانه شورای زکات استان در راستای رسیدگی و حل مشکلات معیشتی مددجویان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، نشست هم اندیشی سرپرست بهزیستی لرستان با مسئول دبیر خانه شورای زکات استان در راستای رسیدگی و حل مشکلات معیشتی مددجویان و جامعه هدف بهزیستی برگزار شد.

همایون عمودی زاده سرپرست بهزیستی استان با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران گفت: موضوع احسان، نیکوکاری و انجام کار خیر از ضرورت های جوامع دینی است که لازم است در شرایط فعلی بیشتر به آن پرداخته شود.
وی در ادامه تصریح کرد، در بینش اسلامی انجام امور خیریه از چنان قداست و ارزشی برخوردار است که  هم ردیف با جهاد در راه خدا معرفی گردیده است و در چهارچوب معیارهای اعتقادی دین مبین اسلام عبادت تلقی می شود.
حجت لاسلام محمدی مسئول دبیرخانه شورای زکات استان لرستان با بیان اینکه فرهنگ سازی یکی از راههای ترویج کار خیر در جامعه است گفت: زکات از مبانی دین اسلام است و احیای فرهنگ زکات موجب رشد معنوی و زدودن آثار فقر و تنگدستی در جامعه می شود.
حجت الاسلام محمدی قول مساعد دادند کمک های ضروری و لازم برای خانواده هایی که معلول زیر ده سال دارند را در اولویت قرار بدهند.

در این نشست بر ضرورت استفاده از وسع و ظرفیت مشارکت جمعی خیرین بمنظور بررسی و رفع مسائل و مشکلات مددجویان و جامعه هدف تاکید شد.

کد خبر 52344

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد