جلسه شورای اداری استان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

جلسه شورای اداری اداره کل بهزیستی استان با حضور سرزده معاون وزیر و رئیس سارزمان بهزیستی کشور مهندس علی محمد قادری و هئیت همراه وشورای اداری استان در سالن شهید رجایی برگزار شد.

جلسه شورای اداری استان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان درابتدای جلسه مدیر کل بهزیستی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام وشهدای گرانقدر خاطره شهید فیاض بخش را گرامی داشت.

وی درادامه ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور و عرض خیر مقدم به ایشان درادامه گزارشی از مجموعه بهزیستی  ارائه نمودند .

 مهدی دیناری درادامه جلسه شورای اداری به کمبود نیروی  تخصصی در دفاتر  اداری ،  فنی  و حقوق و مزایا و محدودیتها و مشکلات جاری اشاره کردند و گزارش از چالش های حوزه های تخصصی را بیان کردند.

جلسه شورای اداری استان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

 در ادامه جلسه مهندس انجلاسی ضمن اظهار خوشحالی از حضور در کنار مجموعه بهزیستی استان افزود: فلسفه دیدار ها با حضور رئیس سازمان ارائه خدمات رویکرد برای این است که با حضور در مجموعه های استانی از نزدیک با همکاران آشنایی صورت گیرد و کلیه نظرها و راهکارها اخذ شود .

وی درادامه افزود: جلسه شورای اداری  در دو قسمت با سخنان اعضا ورئیس سازمان پیگیری میشود که امیدواریم نکات مورد نظر کارکنان و نقطه نظرات در جهت پیشبرد اهداف سازمان مطرح شود.

جلسه شورای اداری استان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

 در ادامه جلسه شورای اداری مهندس مهرابی معاون پشتیبانی محدودیت های نیروی انسانی در حوزه پشتیبانی  امور مال ،خدمات ،نگهبانی حراست و ...و تنگ ناهایی که در هر شهرستان وجود دارد اشاره کرد و گفت با توجه به کمبود نیروی انسانی جابجایی های زیادی صورت گرفته که امروز باید جوابگوی این تغییرات باشیم.

وی در ادامه به درامد زایی در جهت کمک کردن به حامعه هدف اشاره کرد و مشکلات ساختمان اداره کل بهزیستی استان وواحدهای تابعه از اصلی ترین مشکلات بهزیستی استان عنوان کرد و ظرفیتهای موجود جهت ارتقاءاملاک اداره بهزیستی استان  را در خواست نمود.

سیاوش رهبر معاون توانبخشی به چالش هاو مشکلات حوزه اشاره و افزود:در مراکز شبانه روزی توانبخشی شرایط سخت شده مشکلات اقتصادی و عدم تناسب در امد و هزینه بر خدمات ارائه شده تاثیر گذاشته است .

وی در ادامه از ریاست سازمان درخواست کرد تا در زمینه  خرید تجهیزات توانبخشی کلیه خریدات بصورت متمرکزو کشوری ضورت گیرد ، اعتباری جداگانه در جهت فعالیتهای ورزشی فرهنگی مددجویان در نظر گرفته شود ، دبیرخانه مناسب سازی واحد ایجاد شود .

  در ادامه جلسه دکتر باب الحوائجی معاون امور پیشگیری گفت: عدم استفاده از پتانسیل ای علمی و تجربی کارشناسان استان با حوزه کشوری باعث افت انگیزه در حوزه ها میشود.

وی در ادامه افزود:اعتیاد وزنه بزرگی بر گردن نحیف بهزیستی است و مشکل کسترده ای است که در صورت تمرکز به آن فعالیتهای ان کاسته میشود عدم وجود جایگاه علمی  در کمپ ها یا مراکز اقامتی از مشکلات اصلی حوزه پیشگیری است و جایگاه علمی توسط بهزیستی میتواند در کلیه مراکز ارتقاءپیدا کند   .

 

جلسه شورای اداری استان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان در جلسه شورای اداری ضمن عرض خیر مقدم به رئیس سازمان گفت بخش مهمی از وظایف سازمان میبایست از بدنه سازمان جدا شود که به بهزیستی محول شده است تا سازمانی چابک و توانمند شکل بگیرد.

 وی در ادامه افزود باید بخشی از مسئولیت هایی که اصالت با کار محوری بهزیستی ندارد جدا شود و موازی کاری ها حذف شود.

  زهره بختیاری در ادامه به جلب مشارکتهای مردمی جهت فرزندان شبانه روزی دفتر امور کودکان اشاره و گفت یکی از اصیل ترین کارهای بهزیستی حدود هفتادتا  هشتاد درصد قیمت تمام شده از طریق خیرین تامین میشود و بیشترین نیت خیرین کودکان بی سرپرست هستند ولی موسسات خیریه با وجدان کاری که دارند پیش میروند و اصلا نظارت مناسبی وجود ندارد کهما خواسته یا ناخواسته  مامدیون خیرین و فرزندان میشویم که راه حل هایی باید ارائه شود .

جلسه شورای اداری استان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

در پایان جلسه شورای اداری معاون وزیر ورئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به شهید معزز شهید حبیب حرم شهید همدانی افزود: مایه مباهات است که در کنار همکاران خدوم و شریف بهزیستی همدان هستیم و این شرافت از خداست و انقلاب اسلامی است و ارائه خدمت به جامعه هدف از لطف های خدواند است که برعهده اینجانب گمارده شده است.

 علی محمد قادری در ادامه گفت این صندلی و این مجموعه بهزیستی به دلیل مددجو ماهیت پیدا کرده است و هرچه وسعت این میزها با کیفیت کاهش پیدا کند و عشق در گفتار و رفتار به مددجو افزایش پیدا کند بهتر به نتیجه میرسیم . وی در ادامه افزود کار بهزیستی کار حاکمیتی و سختی است و غیر قابل واگذاریست لذا قدر خود را بدانیم فرصتهای محدودی در اختیار ماست که بتوانیم خدمات شایشته ای ارائه و به انجام برسانیم .

 مهندس علی محمد قادری  خاطر نشان کرد   یازده سال پیش اینجانب به عنوان مدیر کل در بهزیستی همدان بمدت 7 ماه مشغول بکار بوده ام که خدواند قسمت نمود تا بار دیگر به عنوان خدمتگزار در خدمت شما باشم وبا استفاده از فرصتهای اندکی که در اختیار داریم با حداقل امکانات حداکثر خدمات را ارائه دهیم .

وی در ادامه افزود:سازمانی که در حداقل زمان حداکثر خدمات را ارائه به مردم ارائه دهند باید از ظرفیت  منابع  قوی برخوردار باشدو سازمان بهزیستی باید در جایگاه اصلی خود قرار گیرد و درر اینده ای نزدیک به لطف الهی و فضل اهل بیت امیدواریم در این فرصت محدود اقدامات تحولی صورت گیرد مصوبات قانونی پیگیری ارتباط با استانها و شهرستانها تقویت گردد معاون محترم وزیر و رئس سازمان بهزیستی کشور گفت کسی که جلوه سازمان را نشان میدهد کارشناس میدانی است که عملکرد سازمان را ارائه مینماید .

گفتنی است در پایان جلسه شورای اداری اداره کل بهزیستی استان مدیر کل با تنی از مددجویان دیدار و گفتگو کرد    .

کد خبر 52318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد