«شاخص‌های سبک زندگی مهدوی»؛ دوره‌ آموزش مجازی روانشناسان و مشاوران مراکز دولتی تحت نظارت بهزیستی در حال برگزاری

دوره‌های آموزش مجازی و توانمندسازی روانشناسان و مشاوران مراکز دولتی تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور با عنوان «شاخص‌های سبک زندگی مهدوی» در راستای اجرایی کردن برنامه‌های مصوب سال ۱۴۰۰ در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، دفتر امور فرهنگی با همکاری دفتر مشاوره و امور روانشاختی سازمان بهزیستی کشور همزمان با ایام ماه مبارک رجب و ولادت حضرت امیرمؤمنان علی(ع) اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش مجازی و توانمندسازی روانشناسان و مشاوران مراکز دولتی تحت نظارت سازمان در تمامی استان‌ها با عنوان «شاخص‌های سبک زندگی مهدوی» در راستای اجرایی کردن برنامه‌های مصوب سال ۱۴۰۰ در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز کرده است.

اولین مرحله از این دوره‌های آموزشی با همت دفتر مشاوره و امور روانشاختی سازمان بهزیستی کشور و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، ستاد اقامه نماز کشور با بهره‌گیری از اساتید متخصص در حوزه مهدویت برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، هدف اصلی این دوره‌های آموزشی، نهادینه‌سازی معارف مهدوی و ترویج اندیشه مهدویت به عنوان عصاره ناب تمام معارف اسلامی است که سبب فراهم کردن زمینه‌های تربیت دینی و تحقق جامعه آرمانی فراگیر اسلامی می‌باشد.

کد خبر 52307

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد