پرداخت کامل شهریه دانشجویی مهرماه ۱۴۰۰/ جاماندگان نقص در پرونده را برطرف کنند

معاون آموزش، پژوهش و ساختارهای سازمانی مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری از پرداخت کامل شهریه مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: جاماندگان پرداخت شهریه دانشجویی به مددکارانشان مراجعه و اگر نقصی در پرونده دارند، سریعا آن را برطرف سازند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از ایران سپید، «فرشاد رضوانی» معاون آموزش، پژوهش و ساختارهای سازمانی مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی کشور از پرداخت کامل شهریه مهر ماه ۱۴۰۰ مددجویان بهزیستی خبر داد و گفت: این امکان وجود دارد برخی از مددجویان به دلایل مختلفی شهریه برایشان واریز نشده باشد که البته تعدادشان بسیار اندک است که دلایل مختلفی هم برای این عدم پرداخت وجود دارد.

معاون آموزش، پژوهش و ساختارهای سازمانی مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی کشور، ادامه داد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با بهزیستی استان‌ها سراسر کشور مقرر شده است تا اطلاعات مددجویانی که به هر دلیلی واریزی برایشان صورت نگرفته است جمع‌آوری و به این معاونت منتقل و مشکلات بررسی و حل شود.

وی با اشاره به برخی از این مشکلات که امکان دارد سبب عدم پرداختی شهریه دانشجویان شده باشد، گفت: دلایل مختلفی برای پرداخت نشدن شهریه به حساب دانشجو وجود دارد که به عنوان مثال می‌توان کم یا زیاد بودن شماره حساب که شاید به اشتباه در سامانه دانشجویی بهزیستی وارد شده باشد، وارد کردن شماره حسابی به غیر از شماره حساب بانک رفاه و یا هر دلیلی که می‌تواند نقصی در پرونده یا همان سامانه دانشجویی ایجاد کرده باشد سبب شده است تا این دانشجویان مشمول دریافت شهریه نشوند.

رضوانی، افزود: حال ممکن است برخی از مددجویان بگویند هیچ نقصی در پرونده ندارند و اطلاعاتشان کامل و درست است اما برای آنها نیز شهریه‌ای واریز نشده است، این دانشجویان هم باید پیگیر شوند چراکه این امکان وجود دارد برخی از افراد در زمان مشخص شده سازمان مدارک را بارگزاری نکردند و زمانی مدارکشان کامل شده است که مددکاران لیست دانشجویان را بسته و برای بهزیستی کل ارسال کردند این افراد هم جزو جاماندگان هستند که در لیست بعدی حتما اسامی‌شان خواهد بود.

معاون آموزش، پژوهش و ساختارهای سازمانی مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی کشور، ادامه داد: برخی از دانشجویان هم هستند که مدارک کاملی دارند اما دریافتی نداشتند، پرداخت شهریه به این گروه در مرحله تامین اعتبار است و قطعا پرداخت خواهد شد.

وی، بیان کرد: از دانشجویانی که هنوز پرداختی برایشان صورت نگرفته است می‌خواهیم تا با مراجعه به سامانه دانشجویی بهزیستی پیگیر شوند و اگر نقص پرونده دارند آن را به کمک مددکارشان برطرف سازند تا مددکاران با تایید اطلاعات درست دانشجو اسامی آنها را در لیستی جدید برای بهزیستی کل کشور ارسال کنند.

رضوانی در پایان، یادآور شد: در تلاش برای تامین اعتبار پرداخت شهریه جاماندگان مهر و بهمن ۱۳۹۹ هستیم و به محض تخصیص بودجه مورد نظر، شهریه این دانشجویان نیز پرداخت خواهد شد.

کد خبر 52277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد