فیروزی: اولویت ما ورزش برای سلامت جسم و روان کارکنان و مددجویان است

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: ورزش حرفه‌ای و قهرمانی اولویت ما نیست اگر چه از قهرمان شدن مددجویان حمایت می‌کنیم و آنها را در مسیر رسیدن به سکوهای افتخار همراهی می‌نماییم.

مسعود فیروزی امروز در مراسم تقدیر از کارکنان ورزشکار این نهاد گفت: اولویت ما در ورزش، آمادگی و تحرک جسمانی برای افزایش سلامت جسم و روان کارکنان با هدف خدمت بهتر به مددجویان است.

وی ادامه داد: یکی از نشانه‌های بالندگی روانی اجتماعی در هر جامعه‌ای، ضریب نفوذ ورزش غیر حرفه‌ای و آماتوری است زیرا این نوع ورزش همه اقشار جامعه را در برمی‌گیرد و به سلامت جسم و روان یاری می‌رساند.

فیروزی گفت: بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی از اقدامات و برنامه‌هایی که ضریب سلامت اجتماعی را افزایش می‌دهد حمایت می‌کند و تندرستی، شادابی و روحیه‌ی سرزنده و چالاک کارکنان بهزیستی نیز به عنوان گروهی که در کیفیت خدمات به مددجویان نقش مهمی دارند مد نظر ما است.

وی همچنین با تأکید بر اینکه خانواده بزرگ بهزیستی اعم از کارکنان و مددجویان بهزیستی خراسان رضوی باید در تمام رویدادهای ورزشی استان و کشور مشارکت فعال داشته باشند گفت: سرمایه‌گذاری در ورزش کارکنان و مددجویان، نه تنها هزینه نیست بلکه در درازمدت، سرمایه‌گذاری برای پیشگیری از آسیب‌ها و مشکلات جسمی و روانی است که به کیفیت زندگی گروه‌های هدف فایده می‌رساند.

وی از رقابت‌های ورزشی به عنوان میدانی برای تقویت اخلاق و فداکاری و تقویت فرهنگ کار جمعی یاد کرد و گفت: به کارکنان ورزشکار و علاقه‌مند به ورزش که علاوه بر روحیه شاداب و آماده به خدمت در خودشان باعث ترغیب دیگران به ورزش می‌شوند لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تقدیم می‌شود تا انگیزه سایرین به شرکت در رقابت‌های ورزشی غیر حرفه‌ای بیشتر شود.

فیروزی: اولویت ما ورزش برای سلامت جسم و روان کارکنان و مددجویان است

معاون پشتیبانی و توسعه منابع نیز در این جلسه از کسب مقام چهارم مسابقات مجازی مددجویان کشور توسط توانجویان بهزیستی خراسان رضوی خبر داد.

محسن توحیدی مقدم گفت: تأکید ما بر تشویق و ترغیب مددجویان استان در رقابت‌ها و رخدادهای ورزشی و فرهنگی است چون هدف اول ما تقویت روحیه و افزایش انگیزه حیات اجتماعی برای مددجویان می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره مجازی، یکی از دشوارترین برنامه‌های فرهنگی بهزیستی است که با شرکت صدها نفر از مددجویان مراکز توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری در سراسر استان برگزار گردیده و نتیجه‌ی گزینش‌ها به بهزیستی کشور ارسال شده است.

توحیدی مقدم گفت: سازمان بهزیستی کشور پس از ارزیابی نتایج رقابت‌ها که به شکل فیلم‌های کوتاه ضبط شده توسط خانواده‌ها بوده، خراسان رضوی را حائز رتبه چهارم کشور دانسته است.

وی یادآور شد: مشروح این خبر در روزهای آینده با جزئیات برگزیدگان اعلام خواهد شد.

فیروزی: اولویت ما ورزش برای سلامت جسم و روان کارکنان و مددجویان است

همچنین مسؤول واحد رفاه و تربیت بدنی و فعالیت‌های فوق برنامه بهزیستی خراسان رضوی در این جلسه گفت: ۴۳ نفر از کارکنان در ۵ رده سنی و ۶ رشته ورزشی به هفدهمین دوره جشنواره ورزشی کارکنان بهزیستی سراسر کشور اعزام شدند که از این میان ۲۱ نفرشان از کارکنان بهزیستی شهرستان‌های استان بوده‌اند.

احمد مؤمنی افزود: این ورزشکاران دو مدال طلا و دو مدال نقره کسب کرده و در مجموع کشوری، مقام سوم کشور را بدست آورده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: تهران به جهت داشتن دو تیم در این مسابقات، جلوتر از خراسان رضوی قرار گرفته و مقام نخست هم مربوط به ستاد بهزیستی کشور بوده که مرتبط با وسایل و امکانات بیشتر و بهتر بوده است.

در این جلسه از نفرات برتر و برگزیده جشنواره ورزشی کارکنان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

فیروزی: اولویت ما ورزش برای سلامت جسم و روان کارکنان و مددجویان است

کد خبر 52270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد