پیام تبریک مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان طی پیامی فرا رسیدن ۲۲ بهمن و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان دکتر عباسعلی اویسی طی پیامی فرا رسیدن ۲۲ بهمن و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

"بسم ربّ الشهداء و الصدیقین"

“والفجر و لیال عشر ...”

انقلاب اسلامی ایران نماد اراده ملتی عدالت طلب و خاستگاه تبلور ارزشهای اسلامی، نمود به ثمر رسیدن ایثار و از جان گذشتگی مردم آزاده ی ایران زمین است که در برابر طاغوت به پا خواسته و انقلاب اسلامی ایران را به سرمنزل مقصود رساندند.

 بی شک پایداری انقلاب اسلامی ایران نتیجه بینش عمیق توحیدی و مبتنی بر اموزه های عدالت محور اسلام است و شکوفایی درخت تنومند انقلاب را مرهون ایثار شهدای عزیزی هستیم که با فدا نمودن خویشتن، ثمره اراده ملت مسلمان ایران را حفظ نمودند.

این‌جانب به نمایندگی از پرسنل مؤمن، انقلابی و فهیم اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان، ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در این لحظه‌های باشکوه و شورانگیز، یاد، خاطره و آرمان‌های بلند قافله شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، به‌ویژه بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت روح‌الله (ره) و سیدالشهدای مقاومت اسلامی «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» را ارج می نهیم و با تأکید بر نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمودهای رهبری عظیم الشان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، آمادگی‌های همه‌جانبه این مجموعه ارزشی و پیشرو در جبهه مددکاری و امداد به مستضعفین و پیشگام در مقابله با آسیب های اجتماعی کشور برای نقش‌آفرینی‌های بزرگ در خدمت صادقانه به مردم شریف و عزیز ایران و صیانت از اهداف و راهبردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را اعلام می‌کنیم.

دکتر عباسعلی اویسی 

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان

کد خبر 52185

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد