تخفیف یا معافیت از پرداخت قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویان بهزیستی

مددجویان تحت حمایت بهزیستی مشمول معافیت یا تخفیف در پرداخت قبوض آب، برق و گاز شدند.

رضا ابهت؛ سرپرست بهزیستی استان یزد از تخفیف یا معافیت از پرداخت قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویان بهزیستی خبر داد و گفت: در این مرحله ؛ مددجویان مستمری بگیر تحت پوشش سازمان که دارای پرونده الکترونیکی در سامانه ( + زندگی) می باشند، جامعه هدف این طرح خواهند بود.

 این مسئول در ادامه افزود: معافیت در پرداخت قبوض برای مددجویان غیرمستمری بگیر در مراحل بعدی قابل انجام است.

سرپرست بهزیستی استان یزد خاطرنشان کرد: این اقدام برای بهبود معیشت مددجویان صورت می گیرد و معاونت راهبری و توسعه ی خدمات بهزیستی ( + زندگی ) عهده دار انجام این خدمت خداپسندانه به مددجویان سازمان در سطح کشور شده است.

وی در خصوص دریافت اطلاعات عنوان کرد: اطلاع رسانی و دریافت اطلاعات از مددجو از طریق پیام رسان ها و شبکه های مجازی و همچنین به صورت حضوری و تلفنی و به کارگیری نیروهای داوطلب محلی امکان پذیر است و استفاده از توان و ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی در نقاط روستایی و صعب العبور مورد تاکید است.

این مسئول تصریح کرد: کلیه مراکز ( + زندگی ) و کلیه شهرستان ها باید به صورت هماهنگ نسبت به جمع آوری اطلاعات مددجویان در بازه زمانی 10 روزه اقدام نمایند.

گفتنی است؛ صبح امروز جلسه ای بدین منظور با حضور سرپرست و مسئولین بهزیستی استان، مسئولین فنی و صاحب امتیازان مراکز ( +زندگی )، رؤسای شهرستان و کارشناسان ستادی و شهرستانی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گردید.

کد خبر 51911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد