شهرقدس|لزوم تبیین موازین و اهداف انقلاب اسلامی برای نسل جوان

اولین نشست کمیته دستگاه‌های اجرائی ستاد دهه فجر شهرستان به ریاست فرماندار قدس و با حضور اعضای این کمیته در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، وحید گلی‌کانی فرماندار شهرستان قدس در اولین نشست کمیته دستگاه‌های اجرائی ستاد دهه فجر شهرستان با اشاره به تبیین موازین و اهداف انقلاب بیان کرد: باید نسبت به تبیین موازین و اهداف انقلاب برای نسل جوان که از نزیک ایام انقلاب و ۸ سال جنگ تحمیلی را درک نکردند، فعالیت کنیم.  

وی در خصوص رسالت دستگاه‌های اجرائی به منظور برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر افزود: امروزه اهداف اصلی دشمنان این نظام استهاله انقلاب اسلامی است، وظیفه و رسالت دستگاه‌های اجرائی شهرستان در این خصوص آگاهی‌سازی جوانان نسبت به توطئه دشمنان می باشد.

فرماندار شهرستان قدس با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرائی باید شبانه روزی نسبت به مردم احساس مسئولیت کنند، گفت: در دهه فجر مراسم ده شب، ده مسجد با محوریت مساجد هسته مرکزی شهر و مناطق حاشیه نشین برگزار می‌شود و تمامی مسئولین می بایست در این مساجد حضور داشته باشند.

گلی‌کانی عنوان کرد: نماد های جشن پیروزی انقلاب اسلامی می بایست در سطح شهر دیده شوند و مسئولین مکلفند نسبت به آذین بندی ادارات اقدمات لازم را به عمل آورند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس نیز با حضور در این جلسه و ارائه عملکرد در این جلسه اظهار داشت: از جمله اقدامات بهزیستی شهرستان، افتتاح مرکز مثبت زندگی است.

وی همچنین با ذکر مواردی دیگر بر هر چه باشکوه برگزار کردن دهه فجر توسط بهزیستی تاکید کرد.

کد خبر 51213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد